15 سال است که بهار برایم تلخ است/امیدوارم خانواده‌های شهدای آتش‌نشان سال خوبی داشته باشند

8:45 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۰۱۱۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
صالحی با اشاره به اینکه 15 سال است که فصل بهار برایش یادآور یک حادثه تلخ است، گفت: از دوران کودکی آغاز سال جدید را دوست نداشتم.
سید علی صالحیسید علی صالحی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: از دوران کودکی فصل بهار را دوست نداشتم چرا که این ذهنیت همیشه برایم تداعی می‌شد که مصادف با خریدن لباس جدید است و زمانی که می‌دیدم برخی افراد بضاعت مالی برای خرید لباس جدید و یا سفر رفتن را ندارند ،‌بسیار ناراحت می‌شدم.

وی افزود: یک سری فعالیت های قبل از شروع فصل بهار مرا آزار می‌داد به همین دلیل این مناسبت چندان برایم جذابیت ندارد.

بازیگر سریال "چک برگشتی" اظهار کرد: هر روز که دلم خوش باشد برایم بهار و نوروز است کما اینکه از 15 سال گذشته که پیش از نوروز اتفاق تلخ از دست دادن پدرم را در 8 بهمن سال 80 تجربه کردم ،‌ هیچ زمانی نوروز برایم روزهای خوبی نیست.

وی تصریح کرد: ما هر سال همراه با خانواده به مشهد می‌رفتیم اما با فوت شدن پدرم در یک حادثه تصادف نوروز به هیچ عنوان برایم جذابیتی ندارد.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: در این سال ها شب عید دلم می گیرد اما امیدواریم امسال با توجه به اتفاق تلخی که برای آتش نشان های فداکار کشورمان رخ داده ،‌ خانواده های آن ها سال خوبی را آغاز کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *