رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سلطانی: نوروز به سفر نمی روم/ شوق مقایسه کردن عیدی ها در دوره کودکی

9:00 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۰۱۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سلطانی با اشاره به اینکه در نوروز به سفر نمی رود، از شوق مقایسه کردن عیدی ها در دوره کودکی با هم سن و سالان خود سخن گفت.
جهانبخش سلطانیجهانبخش سلطانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: با توجه به اینکه ما بر همان تفکر خانواده سنتی استوار هستیم، در نوروز سفر نمی رویم و بیشتر سعی می کنیم همراه با اعضای خانواده دور یکدیگر جمع شویم.

وی ادامه داد: به طور معمول در نوروز به دید و بازدید اعضای خانواده و فامیل می رویم وحتی برادرهای من که در مشهد هستند نیز، در نوروز به اصفهان می آیند و همه دور یکدیگر جمع می شویم.

سلطانی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار می گیریم تا در نوروز و روزهای آغازین فصل بهار لحظه ها را به شادی و نشاط سپری کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: خاطره های خوش نوروزی در دوره کودکی و نوجوانی برای همه افراد وجود دارد که اول و آخر آن ها ذوق و شوق عیدی گرفتن بود.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: در دوره کودکی وقتی عیدی هایمان را جمع می کردیم ، در نهایت با هم سن و سالان خود مقایسه می کردیم و همه منتظر بودیم که ببینیم چه فردی بیشتر از بقیه عیدی جمع  کرده است.

 وی همچنین گفت: همچنین در آن دوره منتظر بودیم تا ببینم تخم مرغ های رنگی که در کاسه هایی در سفره هفت سین وجود دارد، چه زمانی قرار است بچرخد و مدام به ماهی ها نگاه می کنیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: نوروز در دوره کودکی رنگ جذاب تری داشت چرا که سالی یک بار اتفاق می افتاد و تکراری نبود و به همین دلیل همه افراد دنبال تحول در بخش های مختلف زندگی خود و حتی تغییر در لباس پوشیدن خود بودند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *