استقبال مردم از «دردسرهای عظیم» در همین چهار قسمت برایم جالب بود

13:47 - 29 مرداد 1393
کد خبر: ۲۹۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پخش سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهرام مهام از اوایل هفته جاری از شبکه سه سیما آغاز شده است.

: پخش سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهرام مهام از اوایل هفته جاری از شبکه سه سیما آغاز شده است.
کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» درباره اولین سریالی که کارگردانی کرده است، به گفت: خوشحالم که این سریال تا همین جا توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند و برایم جالب بود که بعد از چهار قسمت مردم و متخصصین و حتی همکارانم این سریال را دوست داشتند.
نیک نژاد که سال گذشته در مقام نویسنده با سریال «دودکش» محمدحسین لطیفی همکاری کرده بود، درباره متن و قصه سریال جدید خود افزود: تا 5 قسمت ابتدایی با نویسنده و تهیه کننده ها در مورد متن صحبت می کردیم و کار را به ادبیات خودمان نزدیک کردیم، اما از آن به بعد واقعا در مورد متن اثر نظری ندادم و سعی کردم تا دراجرا با زبانی شیرین تر بیانش کنم.
دستیار کارگردان سریال «پایتخت یک» در ادامه بیان داشت: خیلی ها به من می گویند که همیشه قصه افرادی را به تصویر می کشی که از قشر متوسط جامعه هستند، من در جواب باید بگویم این نوع روایت قصه همان نگاه خودم در جامعه است. ما در جامعه ای زندگی می کنیم که حدود 60 درصد از آن را قشر متوسط مردم تشکیل می دهند و با این اوصاف من هم چیزی غیر از واقعیت را نشان نخواهم داد.
وی افزود: با اینکه همه کاراکترهایم شرایط اقتصادی خیلی خوبی ندارند، اما آبرومند زندگی می کنند.درست است که آنها درگیر وضعیت مالی زندگی خود هستند که همه ما در جامعه کنونی چنین درگیری داریم. خود من هم درگیر اجاره خانه هستم و از نزدیک با مشکلات این افراد آشنا هستم.
او درباره حضور مهدی هاشمی در این سریال نیز گفت: ایشان به ما خیلی لطف کردند که در این سریال حضور داشتند. ضمن اینکه این سومین همکاری مهدی هاشمی با ایرج محمدی و مهران مهام هست و اینکه من در فیلم «بال های سپید» دستیار مهدی هاشمی بودم. ایشان از معدود بازیگرهایی است که من هم مثل خیلی افراد با نقش هایشان خاطره دارم. او بعد از دیدن فیلم «ناخواسته» به من و کارم اعتماد کرد و برای حضور در این سریال اعلام آمادگی کرد.
وی در پایان گفت: در این اثر حدود 6 بازیگر طناز داریم که به زبان اجرایی و طنز ما نزدیک هستند. خداراشکر تا اینجای پخش سریال، مردم با شخصیت های قصه ارتباط خوبی برقرار کرده اند. ضمن اینکه استفاده از بازیگران خوبی که در این سریال حضور دارند باعث شده که من کمتر اشتباه کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *