رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روایت بازیگر ماجرای نیمروز از چهارشنبه سوری در کنار خانواده/کمپین نه به چهارشنبه سوزی را با هدف کاهش خطرات ایجاد کردیم

15:00 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۰۳۱
بازیگر "ماجرای نیمروز" گفت: از نظر من این کارها دیوانه بازی است. من نمی فهمم چرا باید این همه آتش و ترقه و انفجار به وجود بیاوریم. برگزاری چهارشنبه سوری به این شکل نه تنها شادی آور نیست بلکه تبدیل به نوعی جنگ شده است.
هادی حجازی فرهادی حجازی فر بازیگر فیلم "ماجرای نیمروز" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص برگزاری مراسم چهارشنبه سوری گفت: من کلاً از این شلوغی ها دوری می کنم از قدیم هم ترجیح می دادم در خانه بمانم.
 
وی ادامه داد: قدیم ها در کنار خانواده می ماندم و شامی دورهمی را به مناسبت این شب کنار هم می خوردیم و الان هم اگر شرایط باشد در حد همان دورهمی خانوادگی برگزار می کنیم.
 
بازیگر فیلم "ایستاده در غبار" با نکوهش برگزاری این مراسم به شکل امروزی تصریح کرد: از نظر من این کارها دیوانه بازی است. من نمی فهمم چرا باید این همه آتش و ترقه و انفجار به وجود بیاوریم. برگزاری چهارشنبه سوری به این شکل نه تنها شادی آور نیست بلکه تبدیل به نوعی جنگ شده است.
 
هادی حجازی فر از حضور در کمپین نه به چهارشنبه سوزی خبر داد و خاطرنشان کرد: من از سالیان پیش عضو خانه عروسک هستم و امسال با همت خانم مرضیه برومند کمیپنی عروسکی تشکیل داده ایم و این اتفاق را از زبان عروسک ها نهی می کنیم. برخی به حرف مسئولین و آتش نشان ها گوش نمی کنند. ما گفتیم شاید حرف عروسک ها را بشوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *