رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چهارشنبه سوری را در منزل هستم و از فرزندم مواظبت می‌کنم/امیدوارم مردم به خودشان آسیب نزنند

14:00 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۰۲۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
قلی خانی با اشاره به اینکه برنامه خاصی برای چهارشنبه سوری ندارد، گفت: سعی می کنم در این روز در منزل بمانم.
شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی بازیگر سریال " هشت  و نیم دقیقه" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برای چهارشنبه سوری برنامه خاصی ندارم البته در چهار سال اخیر ایران بودم اما پیش از آن هم برنامه خاصی نداشتم.

وی ادامه داد: امسال بچه دارم و سعی می کنم اصلا از منزل خارج نشوم تا از خطر ترقه های احتمالی در امان باشم.

این بازیگر عرصه تلویزیون تصریح کرد: شنیده ام که قرار است امسال ترقه ها و خطرهای مربوط به آن ها خیلی کم باشد و امیدوارم که خیلی کم باشد.

وی اظهار کرد:‌ البته امسال مشخص است که سر و صدا ترقه ها کمتر است چون از سال های گذشته یک هفته پیش از چهارشنبه سوری سر و صداهای عجیب و غریبی بر پا می شد و امیدوارم آمار آتش سوزی ها نیز کمتر باشد.

قلی خانی یادآور شد: همچنین امیدوارم آسیب هایی که افراد به خودشان وارد می کنند نیز کمتر باشد و نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این مسابقه فرد برگزیده با آرای مردمی انتخاب می شود ، بازیگرانی مانند من که نامزد شده اند ، بازیگرهایی مردمی هستند چرا که مردم در همه شهرها و روستاهای ایران آن ها را در قاب تلویزیون ودر آثار مختلف تماشا کرده اند.

این بازیگر تصریح کرد: خوشحالم که مردم می توانند فرد برگزیده را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که سیما تیرانداز هم اشاره کرد، ما جایزه خود را از دست مردم می گیریم وفکر می کنم  مردم ما را در کوچه و خیابان می بینند وسلام و احوالپرسی و اظهار لطف و محبت می کنند، خودش بهترین جایزه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *