رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایدرو در سال ۹۶ آماده جهش بزرگ است

14:27 - 23 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۸۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مهمترین دغدغه ایدرو برگشت به هویت اصلی آن است و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هم دارای برند است و هم خوشنامی واعتبار آن برای دیروز و امروز نیست .
ایدروبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از ایدرو منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در جمع معاونان،‌ مدیران و مشاروران این سازمان گفت: سازمان باید فعالیت در مگا پروژه ها ایجاد کند و بعد از اتمام پروژه آن را واگذار کند و در عین حال باید از منابع خارجی در بخش خصوص استفاده کنیم. البته در سال ۱۳۹۵ هم شرکت‌های بین المللی و هم سرمایه گذاران خارجی به ایران امدند و تعاملات خوبی برقرار شد.

وی با بیان اینکه باید ایدرو در کشور کار نوسازی شرکت‌های بزرگ صنعتی را به عهده بگیرد، گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آنقدر اعتبار دارد که برای انجام هر کار بزرگ فعالیت کند و این به عهده سازمان گسترش است که دغدغه مگا پروژه‌ها را در کشور رفع نماید.

رئیس هیات عامل ایدرو افزود: کشور از ما انتظار دارد که موتور محرک صنعت باشیم. امروز با تقاضاهای فراوانی در ایدرو روبرو هستیم. حتی در ساخت ماشین آلات معدنی هم انتظار از ایدرو است.

معظمی در انتها خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۵ کارنامه ایدرو نمره قابل قبولی داشته و از ظرفیت‌ها بیشترین استفاده شده و در سال ۱۳۹۶ ایدرو آمادگی یک جهش بزرگ را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *