رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تونی اردمن مهم ترین رقیبی که اسکار را به فروشنده باخت+عکس

11:00 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۹۷۳۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
«تونی اردمن» ساخته "مارن آده" از جمله فیلم هایی بود که در جشنواره کن امسال تحسین منتقدان را برانگیخت اما به رغم پیش بینی ها نتوانست کن و اسکار 2016 را از آن خود نماید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، «تونی اردمن» ساخته "مارن آده" از جمله فیلم هایی بود که در جشنواره کن امسال تحسین منتقدان را برانگیخت اما به رغم پیش بینی ها نتوانست کن و اسکار 2016 را از آن خود نماید.
 
این فیلم داستان پدری است که بعد از چند سال به خانه بازگشته و در تلاش برای برقراری ارتباط دوباره با دخترش است. دختری که دیگر نمی تواند او را به عنوان پدر قبول کند.
 
تونی اردمن 
 
این فیلم روایتی است کمیک از تضاد میان شخصیت ساده و شوخ طبع وینفرید، یک معلم مدرسه در آلمان و دخترش که بسیار حساس و جدی است.
 
"مارِن آده" نویسنده و کارگردان در مورد این فیلم گفته بود: اغراق و رادیکالیزمی که اندی کافمن در نقش هایش از آن بهره می برد همواره برایم الهام بخش بوده است. از روابط شوخ طبعانه در جمع خانواده نیز ایده هایی زیادی گرفتم. پدرم آدم بسیار طنازی بود. روزی برای شوخی به او دندان های مصنوعی هدیه دادم و او سالها هر از چند گاهی از آن استفاده می کرد.
 
تونی اردمن 
 
«تونی اردمن» با تلفیق کمدی و تراژدی تلاش دارد تضاد میان ابعاد درونی و بیرونی شخصیت ها را برجسته سازد. این فیلم سومین اثر مارن آده کارگردان زن آلمانی است که در سال 2009 با فیلم «هرکس دیگر» موفق به کسب دو خرس نقره ای از جشنواره برلین شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *