سال 95 برایم با تلخی تمام شد/ زمانی آرزو داشتیم که بازیکن تیم ملی به تبریز بیاید

4:30 - 30 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۷۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در مقطعی آرزو داشتیم بازیکن تیم ملی مقابل یکی از تیم‌های تبریزی بازی کند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز که تیمش در رقابت‌های سال 95 لیگ برتر والیبال در مرحله اول پلی‌آف مقابل تیم مدعی بانک سرمایه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت، گفت‌وگویی با سرمربی شهرداری تبریز انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:
 
* سال 95 برای شما چطور بود؟
 
این سال برای من چندان خوش‌آیند و خوب نبود، اما در مواردی تجربه‌هایی کسب کردم که مطمئنا برای من خیلی مفید خواهد بود، چون این تجربیات برای هر مربی خیلی مهم است و در مجموع 95 برایم با تلخی تمام شد.
 
* رقابت‌های لیگ برتر والیبال برای شهرداری تبریز چطور بود؟
 
من به شخص خودم انتظار داشتم که امسال، سال خوبی برای والیبال شهرداری تبریز باشد، من از سوی مدیریت سازمان ورزش شهرداری تبریز برای والیبال اختیارات خوبی داشتم، به هرحال اتفاقاتی از جمله مصدومیت بازیکنان باعث شد تا روند نتایج خوب تیم علی‌الخصوص در نیم فصل اول مستمر نباشد، مصدومیت‌ها دلیل اصلی نتایج نه چندان مطلوب تیم شهرداری در این فصل شد.
 
* قبول دارید انتظارات از شهرداری تبریز با توجه به نتایج فصل‌های قبل، بیشتر بود؟
 
بله کاملا درست است سال قبل ما توانستیم عنوان سومی مسابقات را کسب کنیم اما امسال در مرحله اول پلی‌آف مقابل تیم مدعی اصلی قهرمانی، بانک سرمایه حذف شدیم، من از هواداران پرشور تبریزی بابت کسب نتایج تیم در این فصل عذرخواهی می‌کنم.
 
* ظاهرا شهرداری چندین‌بار در یارگیری بازیکنان دست به تغیر زد.
 
بله ما در اول فصل حدود 3 بار دست به تغییر در یارگیری بازیکنان زدیم، اما بازیکنان به تیم‌های دیگر رفتند. والنتین مصدوم شد و نتوانست در تیم بماند. این عوامل باعث شد تا در یارگیری چندین بار دست به تغییر بزنیم. حتی شهرداری تبریز تمرینات را در فصل اول زودتر از بقیه تیم‌ها شروع کرد، اما بدلیل عدم حضور چند نفر از بازیکنان ملی‌پوش و اصلی، تمرینات شادابی لازم را نداشت.
 
* دلیل استعفا از سرمربیگری شهرداری در نیم فصل اول چه بود؟
 
در نیم فصل اول ما نتایج چندان خوبی کسب نکردیم و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که من احساس کردم دیگر نمی‌توانم به تیم کمک کنم و بهتر است خارج از عنوان کادرفنی حامی والیبال تبریز باشم.
 
* مصدومیت بازیکنان کار دست شهرداری تبریز داد، درست است؟
 
بله، متاسفانه اواسط نیم فصل اول میلان راشیچ که واقعا یکی از بهترین‌های لیگ بود را از دست دادیم، امیر حسینی پاسور تیم از ناحیه پا مصدوم شد، مهدی بازارگرد و صنوبر از بازیکنان اصلی مصدوم ما بودند و این اتفاقات باعث شد تا دست ما برای نفرات اصلی در تیم بسته شود.
 
* بازی اول پلی‌آف مقابل بانک سرمایه به هواداران شهرداری تبریز امید داد.
 
ما مقابل تیم بانک سرمایه در بازی اول مرحله پلی‌آف فوق‌العاده بودیم. بازی خوب بازیکنان تیم باعث شد تا امید به اردوی تیم برگردد، اما باید قبول کنیم که سرمایه والیبال ایران در تیم بانک سرمایه جمع‌آوری شده است. با بضاعتی که تیم ما داشت، بازیکنان شهرداری تبریز عملکرد خیلی خوبی داشتند و من از همه بازیکنان و دیگر عوامل کادرفنی بابت بازی های خوب علی‌الخصوص بازی‌های امیدوار کننده مقابل تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران تشکر می‌کنم.
 
* پرداختی‌های شهرداری به بازیکنان چطور بود؟
 
با توجه به شرایط اقتصادی که بر کشور حکم فرماست، شهرداری تبریز پرداختی های خوبی در بین تیم‌های لیگ برتری داشته است، حتی خود من چون پستی که در شهرداری تبریز دارم تلاش زیادی برای پرداختی های مطالبات بازیکنان داشتم، حتی شخص شهردار تبریز کمک زیادی به تیم کرد. از لحاظ مالی و پرداختی، تیم های بانک سرمایه و پیکان مستثنی از همه تیم های والیبالی هستند.
 
* رشد والیبال تبریز چطور بوده است؟
 
والیبال تبریز به همت شهرداری تبریز و استعدادیابی، رشد فوق العاده‌ای داشته است و زمانی خواهد رسید که والیبالیست های جوان و خوبی از تبریز به تیم ملی معرفی خواهند شد. زمانی آرزو داشتیم که یک بازیکن تیم ملی بیاید و مقابل یکی از تیم‌های تبریزی بازی کند، اما رشد والیبال در ایران و شهر تبریز باعث شده است که بازیکن ملی آرزوی این را داشته باشد که بتواند تیم تبریزی را در شهر تبریز شکست دهد.
 
* رابطه شما و بهبودی کماکان خوب است؟
 
من و علیرضا بهبودی هیچ موقع اختلافی با هم نداشتیم، وی سابقه ملی دارد و همیشه برای تیم باشگاهی‌اش دلسوز خوبی است، وی در نقل و انتقالات بین نیم فصل گفت نمی‌توانم به تیم کمک کنم و ما اختیار تام به وی دادیم و امیدوارم در هر تیمی بازی کند، موفق باشد.

* چرا همیشه در تمرینات و بازی‌ها آرام و کم‌صحبت هستید؟
 
هر شخصی اخلاق خاص خود را دارد، اخلاق من به‌طوری است که خیلی آرام و ساکت هستم، اما در برخی از بازی‌ها شرایط داوری و خط نگه‌دارها به طوری می‌شود که از کوره درمی‌روم.
 
* صحبت پایانی.
 
خدا را شاکرم که همیشه من و تیم شهرداری تبریز سالم حرکت کردیم، شاید کسی پیدا نشود که به عنوان کادرفنی یا بازیکن از تبریز یا از مردم تبریز دلخور باشد. امیدوارم که در سال 96 شهرداری تبریز در والیبال تیم‌داری کند و والیبال شهر تبریز، همیشه در جریان باشد.
 
گفت‌وگو از محمد فرجی 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *