ناظم الشریعه: نتیجه در بازی‌های تدارکاتی اهمیت ندارد/ با روی آوردن به سیستم پاور پلی پیروز شدیم

10:54 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۲۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برگزاری بازی‌های دوستانه باعث هماهنگی و کسب تجربه ملی‌پوشان می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه درباره اولین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل عراق اظهار داشت: با توجه اینکه تیمی جوان را در اختیار داریم، قصدمان هماهنگ شدن و کسب تجربه است.

وی ادامه داد: در مجموع بازی در اختیار ما بود و علیرغم اینکه ابتدا یک گل دریافت کرده و عقب افتادیم اما بازیکنان با جوان و با انگیزه نتیجه بازی را به تساوی کشانده و سپس در 3 دقیقه پایانی مسابقه با روی آوردن به سیستم پاور پلی پیروز شدیم. در واقع هر دو گلی که دریافت کردیم، روی ضد حمله دریافت کردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ضمن تشکر از تماشاگران و مسئولان هیئت فوتبال استان فارس و مسئولان دانشگاه آزاد صدرا شیراز، تصریح کرد: استقبال تماشاگران شیرازی شور و شوق عجیبی به سالن مسابقه بخشیده بود و بازیکنان با انگیزه و تمام وجود مقابل عراق به رقابت پرداختند.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری بازی دوستانه همانطور که گفتم، کسب تجربه و هماهنگ شدن ملی‌پوشان با یکدیگر است. بازیکنان خسته از بازی‌های لیگ هستند و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. بر همین اساس بازی با عراق که تیم بسیارخوبی است و  سال گذشته در جام باشگاه‌های آسیا نایب قهرمان شده و درگیرانه بازی می‌کند، به کادر فنی و بازیکنان کمک بالایی می‌کند.

وی در پایان درباره دومین بازی دوستانه که عصر امروز از ساعت 16 آغاز می‌شود، گفت: امروز سعی بر این داریم تا بازیکنان دیگری را به میدان فرستاده و آنها را محک بزنیم. نتیجه‌گرایی برای ما اهمیت ندارد و در حال حاضر مهم این است که بازیکنان با سبک و شیوه بازی کردن تیم ملی آشنا شوند و در میادین اصلی عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *