رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار پلیس به تولیدکنندگان موادمحترقه

18:20 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۹۶۴
فرمانده انتظامی استان با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخرسال از برخورد قانونی پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه خبر داد.
هشدار پلیس به تولیدکنندگان موادمحترقهبه گزارش گروه جامعه ،سردار محسن خانچرلی گفت: پلیس غرب استان تهران با بهره مندی از تجربیات سال های گذشته و برنامه ریزی های پیشگیرانه با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا با قاطعیت برخورد می كند.  

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:امیدواریم امسال همانند سال های قبل با همكاری خوب مردم و والدین گرامی، جوانان و نوجوانان كه نقش بسزایی در پیشگیری از تلفات و خطرات استفاده از این مواد دارند،شاهد كاهش تلفات و حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال باشیم.  

سردار خانچرلی گفت:با اجرای طرح های مختلف انتظامی ، کنترل صنوف و با همكاری مردم عزیز و اصناف، انشاءالله شاهد كاهش تلفات جانی در این روز باشیم.  

این مقام ارشد انتظامی به تشدید برخورد با دست فروشان و عرضه كنندگان موادمحترقه تاكید كرد و گفت:در مقوله چهارشنبه آخرسال در گام ابتدایی،اولویت اول پلیس،ارتقاء آگاهی، آموزش والدین و مردم نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه خواهد بود.  

سردار خانچرلی در پایان از مردم شهرستان های غرب استان تهران خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب های ناشی از بكارگیری موادمحترقه و آتش زا در صورت مشاهده عوامل تولید یا توزیع، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *