رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیمارستان فرهیختگان به زودی راه اندازی می شود/احداث کلینیک های سلامت در واحد های دانشگاه آزاد

8:03 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۸۷۸
مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه خدمات برای سلامت دانشجویان و همچنین مشکلات در این زمینه خبر داد.
بیگلو مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ،اظهار داشت:در حوزه سلامت دانشجویان خدمات مناسبی را مدنظر قرار داده ایم. فیلد آموزش مناسب برای دانشجویان و ارتقا بیمارستان های دانشگاه آزاد جزئی از برنامه های ما محسوب می شود.

وی افزود:در زمینه ارتقا بیمارستان های دانشگاه آزاد،اعتبار بخشی درمانی خوبی داشتیم که خوشبختانه دانشگاه ما در رتبه بندی اخیر وزارت بهداشت رتبه یک را کسب کرد.این موضوع همچنان ادامه دارد و ما در آینده شاهد ارتقای بیشتری  خواهیم بود.

مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد ادامه داد:موضوع اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان ها نیز از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده که ما در مرحله اول خود ارزیابی را انجام داده ایم.

بیگلو با اشاره به ساخت بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت:در حال حاضر در ساخت بیمارستان های جدید پیشرفت  خوبی داشتیم.4 بیمارستان ما درحال راه اندازی است که بیمارستان فرهیختگان در مرحله نهایی از راه اندازی به سر می برد.

وی با اشاره اینکه سایر بیمارستان های دانشگاه آزاد در مرحله اخر تکمیل هستند ادامه داد:برای سال 96 این بیمارستان ها راه اندازی می شوند و این خدمات سلامت ارائه خواهد شد.

مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد تصریح کرد:یکی دیگر از اقدامات ما برای داشتن دانشگاه سالم ارائه خدمات در  کلینیک سلامت است که در حال حاضر 65 واحد در دانشگاه آزاد از این خدمات بهره می برند.البته در صدد هستیم تا دیگر واحد های دانشگاه هم از این خدمات استفاده کنند.

بیگلو با اشاره به طرح کلینیک سلامت در واحد های دانشگاه آزاد اظهار داشت:در این طرح خدمات پایش سلامت برای دانشجویان خدمات و کارکنان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در پایش نظام مند سلامت با مشکلاتی مواجه هستیم گفت: ما دنبال استقرار نرم افزار و شبکه ارجا هستیم تا بتوانیم پایش نظام مند سلامت را انجام دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *