آمریکایی‌ها در بحث موشکی خلاف عقل و قانون رفتار می کنند

14:25 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۸۸۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بحث موشکی جمهوری اسلامی ایران یک بحث کاملا دفاعی است، اظهار کرد: این صنعت برای پیشگیری از هرگونه تهدیدی خواهد بود و همه کشورها در تمام دنیا برای دفاع از سرزمین و اهداف شان، خود را مجهز می کنند.
سردار آسودی
سردار محمد علی آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه بحث موشکی جمهوری اسلامی ایران یک بحث کاملا دفاعی است، اظهار کرد: این صنعت برای پیشگیری از هرگونه تهدیدی خواهد بود و همه کشورها در تمام دنیا برای دفاع از سرزمین و اهداف شان، خود را مجهز می کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک عمل دفاعی خو را برای مواجهه با هرگونه تهدیدی آماده نگه می دارد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای آمادگی دفاعی خود انواع موشک ها را طراحی، تولید و در رزمایش ها استفاده می کند. 

سردار آسودی با اشاره به اینکه حرف آمریکایی ها در این خصوص غیرقانونی است و آنها خلاف عقل و قانون رفتار می کنند، تاکید کرد: مسائل موشکی، تروریسم و حقوق بشر بهانه های آمریکایی ها است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه اگر بحث موشکی نباشد، بحث دیگری از سوی آمریکایی ها مطرح می شود، خاطرنشان کرد: آمریکا دنبال بهانه برای مقابله با ما است و حتی اگر به فرض محال در زمینه موشکی مقابل حرف زور آنها کوتاه بیاییم، باز هم آنها ماجرای دیگری را علم می کنند.



ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
كوتاه بياييم، عمرا ، ما با تمام توان دفاعي و موشكي كشور را گسترش ميدهيم و تا اخرين قطره خونمان جلوه اين امريكاييهاي كثيف خواهيم ايستاد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *