رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران با اقتدار بر بام قاره ایستاد/ تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمان آسیا شد

12:41 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۸۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی باهاما با قهرمانی ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی از 14 اسفند آغاز و امروز (21 اسفند) با دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها مشخص شود.

در دیدار فینال قهرمانی آسیا تیم‌های ملی ایران و امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شدند با نتیجه 7 بر 2 تیم ملی امارات را شکست دهند و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مسلم مسیگر (2 گل)، محمدعلی مختاری (2 گل)، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سید علی ناظم گلزنی کردند.

گفتنی است تیم‌های ملی امارات و ژاپن با 2 عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم های آسیا به شمار می‌روند و ساحلی‌بازان ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات، دومین قهرمانی خود در آسیا را به دست آوردند.

لازم به ذکر است در دیدار رده‌بندی تیم‌های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند و با پیروزی 6 بر 3 ژاپن، این تیم به عنوان آخرین سهمیه از قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی باهاما را دریافت کرد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *