روزهای پایانی سال مراقب فرزندانتان باشید

5:40 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۴۹۴
معاون اجتماعی پليس گیلان گفت: وظیفه پلیس ایجاد بسترهای مناسب برای آسایش و آرامش مردم است.از والدین می خواهیم روزهای پایانی سال بر رفتار کودکان نظارت کنند.
روزهای  پایانی سالبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با بیان اینکه مراسم چهارشنبه آخر سال نباید ظرفیت خودویرانگری و صدمه زدن به دیگران را در مردم به وجود بیاورد، گفت:‌ توجه بیشتر خانواده‌ها به مراقبت از رفتارهای فرزندان در این روز، آسیب‌ها را به حداقل خواهد رساند. 
 
این مقام انتظامی مشارکت مردم را در جهت کاهش اتفاقات دلخراش چهارشنبه آخر سال ضروری توصیف کرد و بیان داشت:‌ مدیریت عمومی پلیس در این روز خاص، با تعامل شهروندان کامل خواهد شد. 
 
وی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه پلیس در مواجهه رفتارهای ناهنجار و غلط، تصریح کرد:‌ نباید اجازه بدهیم ناهنجاری‌های رفتاری به اسم سنت ملی به خیابان‌ها سرایت پیدا کند. 
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان، آسیب‌زدن به اموال عمومی در روز چهارشنبه آخر سال را از خطوط قرمز پلیس دانست و افزود:‌ نیروی انتظامی با هر رفتار هنجارشکنانه‌، قاطعانه برخورد می‌کند. 
 
سرهنگ جعفری خیرخواه با تاکید بر آمادگی کامل پلیس برای اجرای طرح‌های ترافیکی و امنیتی در روز چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: پلیس فضای شهر را برای به حداقل رسیدن آسیب‌ها مهیا خواهد کرد. 
 
این مقام انتظامی پرخاشکری و ستیزه‌جویی را به عنوان آفت‌های چهارشنبه آخر سال معرفی کرد و اظهار داشت:‌ رسانه‌ها باید با برنامه‌ای مدون، بستر لازم را برای تلطیف رفتار شهروندان در این روز را فراهم کنند. 
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه آمار آسیب‌ديدگان چهارشنبه‌سوري سال به سال در حال كاهش است، خاطرنشان كرد: با تكيه بر آموزه‌هاي ديني، فرهنگي و قانون، مي‌توان غبار تنش و خشونت را از سيماي چهارشنبه آخر سال زدود. 
 
وی با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست، تصریح کرد:‌ وظیفه پلیس ایجاد بسترهای مناسب برای آسایش و آرامش مردم است. 
 
سرهنگ خیرخواه افزود:‌ نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال، کوچه محوری و محله محوری است. 
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس برخوردی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خواهد داشت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه رفتار خطرساز در این روز، مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *