برانکو: 6 امتیاز را هم از ما کم کنند، باز هم بالاتریم، حله؟!/ اعداد ریاضی هم نمی‌توانند تضمین کنند کار تمام شده

12:46 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۴۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 6 امتیاز را هم از ما کم کنند، باز هم ما بالاتر از سایر تیم‌ها هستیم. حله؟! بروید صفا کنید!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که یک پیروزی سخت و حساس را مقابل استقلال خوزستان کسب کردند. می‌دانستیم بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم چون آنها تازه خود را پیدا کرده‌اند و در نیم‌فصل دوم هم تقویت شده‌اند. طبیعی است فشار کمی روی آنها باشد.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم کاملاً راضی هستم. پیروزی ما مقابل استقلال خوزستان قاطع نبود ولی ما یک گل سالم به ثمر رساندیم. همچنین روی محسن مسلمان خطای پنالتی شد و شانس‌های دیگری هم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کردیم. زمانی که با یک گل جلو هستید، طبیعی است بیشتر دنبال حفظ نتیجه باشید. استقلال خوزستان به جز ضربات ایستگاهی نتوانست موقعیت دیگری ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به مجموعه تیم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما هم در خط دفاعی و هم در خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشتیم. تبریک اصلی و بزرگ‌تر را به مردم ایران و هواداران پرسپولیس می‌گویم که در هفته‌های آینده سال جدید را جشن می‌گیرند.

برانکو با اشاره به دیدار تیمش مقابل الریان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: الریان سال گذشته قاطعانه قهرمان لیگ قطر شد. آنها چند ملی‌پوش سرشناس کشورشان را در اختیار دارند و در نیم‌فصل دوم هم پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. آنها در دقیقه 96 بازی را به الهلال واگذار کردند و مقابل الوحده هم به پیروزی رسیدند. همچنین میشاییل لادروپ (سرمربی الریان) یک روش اروپایی و مدل هلندی را دنبال می‌کند. لادروپ هم در بارسلونا و هم در هلند بازی کرده و مربی فهیمی است. مقابل الریان بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم از فرصت خود برای ریکاوری استفاده کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *