اختلافات مانع پرداخت پول دوومیدانی‌کاران نوجوان شد/ در مورد مسائل مالی رئیس فدراسیون باید جوابگو باشد

11:02 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۴۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: اختلافاتی میان فدراسیون و هیئت تهران به وجود آمد، به همین خاطر هنوز پول دوومیدانی کاران نوجوان تهرانی به حساب هیئت ریخته نشده است.
حسین شایان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه کمک‌هزینه علی شایسته‌فر، دوومیدانی‌کار نوجوان تهرانی پرداخت نشده، اظهار داشت: دو مسئله وجود دارد؛ یکی فنی که من پاسخگو هستم، یکی هم مالی که رئیس فدراسیون باید جوابگو باشد. اینکه قرار شده ورزشکاران نوجوان زیر پوشش فدراسیون باشند، این طور نبود که به صورت نقدی کمک‌هزینه دریافت کنند بلکه قرار شد پول به حساب هیئت استان ریخته شود و هیئت‌ها با نظر مستقیم مربی‌ها برای ورزشکاران هزینه کنند.

وی ادامه داد: به طور مثال اگر ورزشکار به کفش و لباس احتیاج داشت برای او تهیه کنند چون ما مخالف پرداخت نقدی به نوجوانان هستیم. از طرفی مشکلاتی میان هیئت و فدراسیون بود. به همین خاطر نه تنها پول شایسته‌فر بلکه پول بقیه دوومیدانی کاران تهرانی هم به حساب هیئت ریخته نشد.

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل مناسبی است که فدراسیون به خاطر مشکلات شخصی با هیئت، حق ورزشکار را ندهد تصریح کرد: پول‌هایی که به حساب هیئت ریخته می‌شد طور دیگری هزینه می‌شد که خود هیئت باید پاسخگو باشد اما با تغییراتی که در هیئت انجام شده قرار است کمک هزینه‌ها پرداخت شود. البته کمک‌هزینه مربی‌ها ببه خودشان داده می‌شد بنابراین نمی‌دانم چرا به مربی علی شایسته‌فر این پول پرداخت نشده است.

شایان در پایان، در پاسخ به این سؤال که شایسته‌فر چقدر صلاحیت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد گفت: شایسته‌فر نفر اول پرش ارتفاع ایران است اما رکورد این ورزشکار  عملکرد او را نشان می‌دهد. اگر به رکورد بالای دو متر دست پیدا کند که البته با توجه به تمریناتش خیلی امیدوارم تا فروردین به این رکورد برسد، در این صورت حقش است که در قهمانی آسیا حضور داشته باشد، در غیر این صورت شانس کمتری دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دو و میدانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *