کاظمی: کمبود بازیکن داشتیم/ این پیروزی، عیدی ما به هواداران بود

18:41 - 19 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۳۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: فکر می‌کنم با شرایطی که برای ما به وجود آمد با کمبود بازیکن مواجه شدیم.
به گزارش گروه ورزشی ، فرهاد کاظمی پس از پیروزی یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: فکر می‌کنم با شرایطی که برای ما به وجود آمد با کمبود بازیکن مواجه شدیم. حبیب گردانی و سعید مهدی‌پور به سختی به این بازی رسیدند. همه اینها باعث شد تا تمامی بازیکنان برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کنند. ما برای موفقیت باید از هر فرصتی به نحوی شایسته استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز افزود: ما 10 توپ برای ضدحمله به زمین نفت آبادان بردیم که هشت توپ از آنها را لو دادیم. این موضوع برای یک تیم لیگ برتری اصلاً خوب نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل نفت آبادان عیدی ما به هواداران‌ خونگرم‌مان بود. امیدوارم آنها هم از این بعد بیشتر به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. تبریزی‌ها باید دست‌به‌دست هم بدهند تا ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند. ماشین‌سازی الان نیازمند چند پیروزی در لیگ برتر است که امیدوارم در تعطیلات هم شرایط‌مان بهتر از این شود.

کاظمی با اشاره به مشکلات ماشین‌سازی در گلزنی، خاطرنشان کرد: امیدوارم استرس از بازیکنان ما دور شود. اگر بازیکنان ما استرس نداشته باشند، می‌توانند در 18 قدم حریف نیز فعل‌وانفعال لازم را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. انتظار ما از پیام صادقیان به عنوان یک طراح و گلزن بالاست. همچنین از عزیز ابراهیم‌اف نیز این انتظار را داریم. امیدوارم با تمرین بیشتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تعویض پیام صادقیان به خاطر فرصت‌سوزی‌های این بازیکن بود یا خیر، گفت: تعویض پیام صادقیان کاملاً تاکتیکی بود. ما او را تعویض کردیم تا در حفظ توپ موفق شویم و جلوی ارسال‌های مستقیم بازیکنان نفت آبادان به زمین‌مان را بگیریم.

وی با بیان اینکه مهدی اسلامی در دیدار بعدی ماشین‌سازان غایب خواهد بود، تصریح کرد: ما به جز اسلامی، دو دروازه‌بان دیگر جوان هم در اختیار داریم. فکر نمی‌کنم غیبت دروازه‌بان‌ اصلی‌مان در دیدار آینده، مشکل خاصی برای ما به وجود بیاورد. ما براساس داشته‌های‌مان صحبت می‌کنیم. علاوه بر دروازه‌بانی، ما الان سه بازیکن خوب در خط دفاعی داریم که اگر روزی یکی از این‌ها نباشند، بازیکنان جوانی مانند علی دیندار داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند.

کاظمی به تمجید از عملکرد محمد رحمتی در ترکیب ماشین‌سازی پرداخت و گفت: محمد رحمتی امروز یکی از بهترین بازی‌های خود را برای ما انجام داد. من از عملکرد او کاملاً راضی‌ام، حتی بیشتر از حمید علی‌عسگر. رحمتی امروز به نوعی در زمین بازی می‌کرد که انگار 20 سال تجربه دارد. به خاطر همین موضوعات است که می‌گویم، یک اخطار مشکل خاصی برای ما به وجود نمی‌آورد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی پس از طرح این موضوع از سوی یکی از خبرنگاران که چرا در کادرش دستیار کم دارد،‌ اظهار داشت: طرح این موضوع برای ماشین‌سازی حاشیه می‌سازد. من می‌توانم حتی شش دستیار در کادر فنی‌ام داشته باشم، اما بهتر است که شرایط من را هم درک کنید. الان فاصله کمی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. فکر می‌کنید پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را آنالیز نکرده بود؟ آنالیز باید در ذهن و شجاعت بازیکن باشد.

وی یادآور شد: زمانی که من با سپاهان قهرمان لیگ برتر شدم، فقط یک دستیار داشتم و کس دیگری کمکم نمی‌کرد. من خودم سه بار در بلغارستان دوره بدنسازی دیدم. من به لحاظ فنی یونس باهنر را قبول دارم و الان هم در کادر فنی به من کمک می‌کند، اما مگر من به رودولفو گفتم که از تبریز برود؟ آقای ارژنگی الان به عنوان آنالیزور در کادر فنی ما حضور دارد.

کاظمی راجع به برنامه ماشین‌سازی برای تعطیلات نوروز، گفت: ما قصد داریم به مدت هشت الی 20 روز در تهران اردو بزنیم. ماشین‌سازی باید بازی کند و از شرایط بازی دور نباشد تا بتواند آماده جنگیدن برای بقا در لیگ برتر شود. ما می‌خواهیم در اردوی تهران، چند دیدار دوستانه برگزار کنیم، چون تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی خوبی در فوتبال ما حضور دارند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در پایان تأکید کرد: به بچه‌هایم گفته بودم که باید مقابل نفت آبادان با سه گل به برتری برسیم، چون اگر حتی با دو گل هم این بازی را ببریم، به منزله باخت است.

 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *