از آزمایش موفق یک سامانه پیشرفته پدافندی تا سخنان مهم فرمانده کل سپاه درباره انتخابات

9:43 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۹۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد.
اس 300 در ایران
-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:

سامانه پدافندی S-300 با موفقیت آزمایش شد

آزمایش عملیاتی سامانه پدافند هوایی S-300 تحت عنوان رزمایش دماوند با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در میدان تیر یکی از یگان‌های پدافندی کشور انجام شد. (بیشتر بخوانید)


هرکس اقیانوس هند را کنترل کند بر آسیا تسلط پیدا می کند

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با هیات اعزامی دانشگاه جنگ دریایی ارتش پاکستان با بیان اینکه ایران و پاکستان بازیگران کلیدی منطقه هستند، گفت: هرکس اقیانوس هند را کنترل کند بر آسیا تسلط پیدا می کند. (بیشتر بخوانید)

ستاد کل نیروهای مسلح هیچ کانالی در تلگرام ندارد

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه کانالی در شبکه‌های مجازی و تلگرامی را به این ستاد تکذیب کرد. (بیشتر بخوانید)

سامانه‌های دفاعی ما دشمن را غافلگیر می‌کند

وزیر دفاع و و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع درحوزه هایی سرمایه گذاری می کند که بتواند برتری را برای ما رقم بزند و ما در این راستا با هوشمندی و تحلیل شرایط به صورت پیشگامانه به مجموعه ای از سامانه دفاعی دست یافته ایم تا دچار غافلگیری از سوی دشمن نشویم بلکه دشمن نسبت به داشته های دفاعی ما غافلگیر شود. (بیشتر بخوانید)

توضیحات سپاه درباره نزدیک شدن تا مسافت 550 متری ناو آمریکایی به شناورهای ایران

یک فروند ناو امریکایی که در حال عبور از ترافیک زون تنگه هرمز بود از مسیر بین المللی خارج و به سمت شناورهای حاضر نیروی دریایی سپاه در منطقه تغییر مسیر داد و در اقدامی غیرحرفه ای و حرکت توأم با اخطار تا مسافت 550 متری نزدیک شناورهای ایران شد. (بیشتر بخوانید)

انسان های با ایمان در تور سرویس های ضد امنیتی نمی افتند

علوی گفت: انسان های با ایمان در تور سرویس های ضد امنیتی نمی افتند. آن ها خودشان خودشان را صیانت می کنند. باید با فرهنگ ارزشی به بهداشت فرهنگی دست یافت. (بیشتر بخوانید)

فرماندهان سپاه حق دخالت سیاسی و جناحی در انتخابات را ندارند

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: احدی از پاسداران و فرماندهان سپاه همانند گذشته حق دخالت سیاسی و جناحی در انتخابات را ندارند. (بیشتر بخوانید)

بالگرد ملی صبا 248 با حضور وزير دفاع رونمايی شد

بالگرد ملی صبا 248 با حضور سردار حسین دهقان وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمايي شد. (بیشتر بخوانید)

اخطار ارتش به شناورهای خارجی در رزمایش دریایی ولایت 95

در جریان برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 اخطارهایی از سوی ارتش ایران به شناورهای منطقه ای و فرامنطقه ای داده شده است. (بیشتر بخوانید)

سربازان ایرانی مهیای مواجهه با هرگونه شرایطی هستند

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: ما به صورت مستند و با حضور میدانی در مناطق مرزی اعلام می کنیم که روحیه سربازان ما در مناطق مرزی بسیار بالا و مهیای مواجهه با هرگونه شرایطی است. (بیشتر بخوانید)

چکمه کثیف غرب قابل ورود به ایران نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه چکمه کثیف غرب قابل ورود به ایران نیست، گفت: نظام سلطه پروژه حمله نظامی را، اگرچه می‌گویند روی میز است اما به بایگانی منحوس خود سپردند. (بیشتر بخوانید)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *