اکسیر تجربه جدیدترین اجرای فرزاد حسنی قلمداد می شود+ عکس

6:00 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۷۶۳۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای فرزاد حسنی بازیگر، مجری تلویزیون، ترانه‌سرا نگاهی داشته ایم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فرزاد حسنی بازیگر، مجری تلویزیون، ترانه‌سرا در ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.

او دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی می‌باشد. حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاس‌های استاد حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. برنامهٔ تلویزیونی گفتگو محور کوله‌پشتیکه به مجری‌گری او بین سالهای ۸۳ تا ۸۶۶ پخش می‌گردید باعث شهرت او شد. وی همچنین در رادیو هم اجرای برنامه می‌پردازد.

فرزاد حسنی

او به‌عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی کاشانه، عید آن سال‌ها، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی تله فیلم‌های فصل زندگی و روز هشتم، فیلمهای آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند و در امتداد شهر (با نام قبلی شش نفر زیر باران) و تئاتر یلدا ایفای نقش نموده است.

در اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند وسید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند.

ماجرا و علت طلاق و با آزاده نامداری نیز بدنبال واکنش های نامداری مبنی بر رفتارهای خشن حسنی با وی در بعضی رسانه‌ها خبرساز گردید. در این زمینه اظهاراتی از هر دو طرف در رسانه‌ها منتشر  گردید.

در پی انتشار ویدیویی از نحوه برخورد فرزاد حسنی با یکی از مهمان‌های برنامه تلویزیونی «اکسیر»، با اعتراض گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان مواجه شد. در این ویدئو، فرزاد حسنی در واکنش به پاسخ مردی میانسال به یک پرسش، خطاب به او می‌گوید که «تو ما را پخمه فرض کرده‌ای؟»

حسنی در ادامه به این مرد با لحنی که متفاوت توصیف شده، می‌گوید چنانچه به سؤال وی پاسخ درستی بدهد، برنده ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد شد. پس از پاسخ مرد میانسال، حسنی با فریاد می‌گوید پاسخ وی درست است، اما در نهایت به او جایزه‌ای تحت عنوان «زرشک» اهداء می‌کند.

فرزاد حسنی

این نحوه برخورد این مجری جنجال‌برانگیز تلویزیون با همراهی گروهی از شرکت‌کنندگان در این برنامه، اعتراض‌ها و انتقادهای فراوانی را در پی داشت.

شمار قابل توجهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرزاد حسنی، شرکت‌کنندگان در این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما خواستند بابت برخورد بد با مهمان برنامه «اکسیر» عذرخواهی کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *