ارژنگ امیرفضلی در صورت بهبودی باز هم به " محله گل و بلبل" می آید/بازیگر اخراجی‌ها خوردن غذا را به دستور پزشک آغاز کرد

13:30 - 18 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۶۲۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تفکری گفت: ارژنگ امیر فضلی درصورت بهبودی می تواند به ادامه بازی خود در مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" ادامه دهد.
ارژنگ امیرفضلیرضا تفکری از دوستان ارژنگ امیر فضلی بازیگر عرصه تلویزیون ، سینما وتئاتر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: دیروزکه ارژنگ را دیدم حال بسیار خوبی داشت به گونه ای که روند بهبودی در حال نشان دادن خود است.

وی ادامه داد: خدا را شکر دوره نقاهت امیر فضلی هم به خوبی سپری می شود وبه دستور پزشک از دیروز خوردن غذا را آغاز کرده است.

تفکری تصریح کرد: تصور می کنم تا چند روز آینده هم پس از اینکه جواب آزمایش‌های جدید ارژنگ امیر فضلی آماده شود، او مرخص شود و از این جهت تصورمی کنم تا اوایل هفته از بیمارستان خارج شود.

وی همچنین اظهار کرد: ارژنگ امیر فضلی دوروز سر تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "محله گل وبلبل" ویژه نوروز حضور پیدا کرد و چند سکانس هم با حضور او ضبط شد.

این دوست امیر فضلی در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: اگر ارژنگ به زودی مرخص شود با مجموعه "محله گل و بلبل" ادامه همکاری خود را خواهد داشت البته کارگردان این مجموعه نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا زمان را به گونه ای پیش ببرد تا ارژنگ بتواند ادامه نقش خود را ایفا کند.

وی همچنین گفت: درمدتی که ارژنگ در بیمارستان بستری بود دوستان "محله گل و بلبل" مشغول ضبط سکانس های دیگر این مجموعه بودند.

تفکری افزود: ارژنگ امیر فضلی در کار خودش بسیار مهربان و منطقی است والبته روند بهبودی او به گونه ای است که تصور می کنم اگر تا چند روز آینده مرخص شود با کمی احتیاط می تواند سر تصویربرداری حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: امیر فضلی همچنین چند پیشنهاد هم برای تئاتر داشته که مربوط به سال 1396 است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *