ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 347 کیلو مواد مخدر

14:29 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۵۳۶
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 347 کیلو مواد مخدر و توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.
مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین رحیمی گفت: با تلاش یک ماهه ماموران انتظامی شهرستان های "ایرانشهر" و "سراوان" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو کوهستانی اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با دو دستگاه خودرو تویوتا در یکی از محورهای فرعی استان با یگان های عملیاتی پلیس مواجه و به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، ادامه داد: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان تصریح کرد: ماموران در پاکسازی از منطقه درگیری یک تن و 347 کیلوگرم تریاک را به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

رحیمی در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پليس، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *