رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی کتابی برای موفقیت در تربیت فرزندان در کام شیرین امروز/ چرا برخی نوجوانان اقدام به جلب محبت می کنند؟

9:30 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۲۹۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در برنامه امروز "کام شیرین" به معرفی کتاب موفقیت در تربیت فرزندان پرداخته می شود.
برنامه کام شیرینمرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه "کام شیرین" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در برنامه "کام شیرین" امروز به این موضوع می پردازیم که دلیل رفتارهای نافرمانانه برخی از فرزندان در سن بلوغ، در درجه اول به خاطر شرایط جسمی و روحی آن ها در این دوره و سپس به دلیل برخی از رفتارهای والدین آن ها است.

وی تصریح کرد: در این قسمت از این برنامه به این موضوع می پردازیم که دلیل رفتارهای نافرمانانه برخی از فرزندان در سن بلوغ، در درجه اول به خاطر شرایط جسمی و روحی آن ها در این دوره و سپس به دلیل برخی از رفتارهای والدین آن ها است.

این تهیه کننده تلویزیون همچنین یادآور شد: در این مقطع سنی حتی ممکن است آن فرد برای جلب محبت و توجه پدر و مادر خود، اعمالی مانند بدرفتاری کردن با خواهر یا برادر خود را انجام دهد.

وی افزود: همچنین در میان این برنامه بخش های نمایشی مرتبط با موضوع برنامه نیز روی آنتن می رود.

یعقوبی توضیح داد: نامور مجری درباره در بخشی از "کام شیرین" به معرفی یک کتاب پرداخت که براساس آن به باورهای نادرست در تربیت کودکان اشاره می شود که بر این اساس قضاوت درباره کودک نباید صرفا براساس رفتار او صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نام کتابی که در برنامه امروز معرفی می شود، "موفقیت در تربیت فرزندان" است که با رویکرد عقلانی عاطفی نوشته شده و حسین صیفوریان و محمد طاهر ریاضی این اثر را ترجمه کرده اند.

برنامه تلویزیونی "کام شیرین" به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا شنبه تا سه شنبه ساعت 11 صبح با اجرای هومن نامور روی آنتن شبکه دو سیما می رود. تکرار هر برنامه نیز همان شب ساعت 23:50 پخش می شود.

این برنامه در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو تولید شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *