مجلس با برداشت دولت از صندوق توسعه ‌ملی موافق نیست‌

21:40 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۲۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم قم در مجلس گفت: آمارهای ارائه‌شده از سوی دولت در زمینهٔ اشتغال غیرواقعی ‌و این آمارها عجیب‌وغریب است.
حجت الاسلام ذوالنور
به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش سالانه بسیج حقوقدانان که در سالن اجتماعات مرکز آموزش شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، با بیان اینکه خداوند معامله شهدا با خود را یک تجارت سودآور بیان کرده است، اظهار داشت: کار برای خداوند آشفتگی به دنبال ندارد و خدا با شیوه‌های مختلف  مردم را امتحان می‌کند تا به‌وسیله آن سره از ناسره مشخص شود.

وی بابیان اینکه شهدا همه‌چیز خود را در راه اسلام داده‌اند، گفت: اینکه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در منطقه و جهان صاحب‌نام است را مدیون شهدا هستیم و بقا و دوام انقلاب اسلامی به خاطر وجود شهدای بزرگوارمان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر کمک به نیازمندان گفت: انسان اگر فرد نیازمندی را دید که به کمک نیاز دارد باید به او کمک کند، خداوند همواره انسان را امتحان می‌کند و فرقی نمی‌کند که در چه جایگاهی باشد، همچنین نباید وقتی توانایی انجام کاری ندارد نباید وارد آن شغل شود.

ذوالنور ادامه داد: وکلا باید باکار خود به قضات و دستگاه قضا کمک کنند، همچنین مسئولیتی که حقوقدانان به عهده‌دارند سخت و دشوار است اما این راه مسیر پربرکتی است و باید در جایگاه خود شکر نعمت را به‌جای آورد.

وی با اشاره به مشاوره حقوقی بسیجیان حقوقدان به مردم در مساجد گفت: بسیاری از مردم با کار بسیج حقوقدانان آشنا نیستند و این در حالی است که این افراد می‌توانند به مردم در زمینه‌های حقوقی کمک کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌پیش رو بودن انتخابات سال آینده گفت: هر کاری که کاندیداها انجام می‌دهند باید برای رضای خدا باشد نه برای رأی آوردن در انتخابات.

ذوالنور با تأکید بر تخصصی نبودن بسیاری از امور در مجلس گفت: این مسئله سبب شده حتی اگر نماینده‌ای حرفی برای گفتن داشته باشد بر عقلای مجلس می‌تواند تأثیرگذاری داشته باشد، همچنین در کشور نیاز به متخصص و کارشناس داریم و باید این مسئله را جدی بگیریم.

وی بابیان اینکه مجلس با برداشت دولت از صندوق توسعه ملی موافق نیست، گفت: تمام درآمد آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی از سوی دولت صرف پرداخت یارانه‌ها نمی‌شود، همچنین اگر دولت منابع مالی خود را مدیریت کند نیازی ندارد که از صندوق توسعه ملی برداشت کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی 40 درصد واحدهای شهرک شکوهیه گفت: ادعای دولت این است که تاکنون سه میلیون شغل برای مردم در کشور ایجاد کرده است و مدیران دولتی شغل‌های ایجادشده در استان را اعلام نمی‌کنند.

ذوالنور بیان کرد: آمارهای ارائه‌شده از سوی دولت در زمینهٔ اشتغال غیرواقعی است و این آمارها عجیب‌وغریب است.

وی با اشاره به مسئله برجام گفت: نباید در زمینهٔ موفقیت برجام به مردم آدرس غلط بدهیم، چراکه تحریم‌ها همچنان ادامه دارد، همچنین درزمینهٔ تبادل ارزی با جهان مشکل‌داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت همه مسائل کشور را به برجام برمی‌گرداند و تضمین‌های لازم در رعایت خط قرمزهای  مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای گرفته نشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *