تیتراژ مرز خوشبختی با صدای علی لهراسبی آماده شد/ پخش سریال شبکه دو از شب اول نوروز

8:05 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۱۱۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نادری با اشاره به روند تولید تیتراژ سریال "مرز خوشبختی" از اتمام تولید تیتراژ این اثر سخن گفت.
سریال مرز خوشبختیآیدین نادری مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: کار ساخت تیتراژ سریال نوروزی "مرز خوشبختی" به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: امروز و با پایان یافتن مراحل ساخت تیتراژ، علی لهراسبی کار را ارائه می دهد تا سریال برای پخش در نخستین شب نوروز آماده شود.

نادری تصریح کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز پخش سریال "مرز خوشبختی" مراحل تدوین این اثر نیز به طور کامل به پایان رسیده است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: "مرز خوشبختی" خوشبختی داستان چند جوان را به تصویر می کشد و در خلال آن به موضوع بیکاری و مهاجرت معکوس می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: این سریال فضای شاد و هماهنگ با فضای جوانان دارد که یکی از دلایل آن جوان بودن بیشتر بازیگران این مجموعه است. بخشی از این سریال به دلیل مهاجرت یکی از شخصیت های از تهران به شهرستان ، در محلات سپری می شود.

گفتنی است، با توجه به داستان جدید و حضور بازیگران جوان و پرطرفدار در سریال "مرز خوشبختی"، پیش بینی می شود این اثر در زمره آثار پر بیننده نوروزی قرار بگیرد.

سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام در 15 قسمت برای پخش در نوروز 1396 از شبکه دو سیما تولید شده است.

در این اثر پوریا پورسرخ ، امیر حسین آرمان ، مهدی سلوکی ، شهرزاد کمال زاده ، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده ، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب به ایفای نقش پرداخته اند.

از جمله عوامل دیگر این سریال عبارت اند از تهیه کننده:مهران رسام، جانشین تهیه کننده:مجید پرکار رضاییه، مشاور پروژه:علی اصغر آزادان، نویسنده:علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری:علیرضا رنجبران، تدوین:امین عابدی، مدیر صدابرداری:مهدی آزادی، آهنگساز:آرمان موسی پور، مدیر تولید:شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس:سارا صفری، طراح چهره پردازی:سحر موسوی، مدیرتدارکات:اصغر پسندپور، صدابردار:علی ظهوری، مدیر برنامه ریزی:فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان:امین محمودی، منشی صحنه:نوشا عبدالله زاده، دستیاران کارگردان:عارف ابراهیمی، شایان سید محمود، دستیار اول فیلمبردار:رسول تنهایی، دستیار اول صحنه:علی جعفردوست، تصویربردار پشت صحنه:امیر ژوبین، عکاس:ارمغان رسام، مدیر روابط عمومی:آیدین نادری.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *