اجرای طرح های گردشگری نوروزی در پایتخت

13:45 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۰۳۵
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: طرح های گردشگری متعددی در ایام نوروز در شهر تهران برگزار خواهد شد.
گردشگری تهرانبه گزارش گروه جامعه ، فرزاد هوشیار، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در نشست هم اندیشی گردشگری منطقه۱۱، گردشگری را مهم ترین ابزار در اختیار مدیریت شهری دانست كه می تواند علاوه بر نقش موثری كه در ایجاد اشتغال دارد؛ هویت اجتماعی، سبك زندگی ایرانی - اسلامی و تاریخ و فرهنگ ساكنان شهر تهران را نیز در برگیرد. 

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: بر این اساس امکان استفاده از تورهای تهرانگردی برای بیش از۱۰هزار نفر از شهروندان  در تاریخ  ۲۵اسفند تا ۱۵فروردین درنظر گرفته شده است.

وی همچنین با بیان این كه ظرفیت  بالای گردشگری سیاسی و مذهبی در منطقه ۱۱، یاد آور شد: طرح جامع گردشگری شهر تهران تدوین و بخش عمده ای از آن در منطقه ۱۱ دیده شده است.

سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ نیز، ضمن تشریح جنبه های مختلف گردشگری در بخش مرکزی پایتخت،  تهرانگردی را عامل شناساندن  تاریخ، فرهنگ، هویت، هنر و ...  به شهروندان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد گردشگری، وی توجه به ویژگی های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تاریخی و هنری منطقه ۱۱  را با توجه به وجود  تئاتر شهر، تالار وحدت و رودكی، كتابفروشی ها و بناهای تاریخی دوران ناصری حائز اهمیت دانست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *