مشاهده يك زندانی كه 15 سال به دلیل رد مال در زندان بود برایم تلخترین خاطره بود/ در زمان محاکمه افراد به ظاهر بی‎پناه، صدای خدا را می‎شنوم

8:12 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۹۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
افراسیاب گفت: در زمان محاکمه از انسانهایی كه كسی را ندارند؛ ظاهر خوبی نداشته و فقيرند بيشترين ترس را دارم زيرا صدای خدا را میشنوم وقدرت قاهره خدا را بالای سر این افراد مشاهده مي‌كنم، بترسيم ازانسانهای به ظاهر بي پناه.
رئیس شعبه 1043 دادگاه کیفری 2 مجتمع قدوسی
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، شروع سال جدید بهانه‌ای است تا فارغ از اخبار قضایی گفتگوی صمیمانه‌ای با برخی از مسئولان قضایی داشته باشیم که در این میان پای گفت‌وگو با  افراسیاب  رئیس شعبه 1043 دادگاه کیفری 2 مجتمع قدوسی نشستیم که وی با سعه صدر پاسخگوی برخی از سوالات ما شد.

*: آقای افراسیاب  با توجه به شروع سال جدید چه آروزی قضایی در سال 95 دارید؟

*افراسیاب:  آرزوی تحقق عدالت مهمترین خواسته من در سال جدید است و امیدوارم مسئولین با تلاش بیشتری در این راستا حرکت کنند و دسترسی به عدالت براي همه مقدور شود.

*: از تلخترین و شیرین ترین خاطره ای که در سال گذشته با آن روبه رو شدید برایمان بگویید؟

*افراسیاب: مشاهده يك  زنداني كه پانزده سال به جهت رد مال در زندان بود برایم تلخترین خاطره ای بود که با ان روبه رو شد و زمانی که دستبند از دست بيگناهی باز مي‌كنم شيرين ترين خاطره براي من شكل میگيرد واز اين دست كارها  بسیار انجام داده ام.

وی ادامه داد:  در زمان محاکمه از انسانهایی كه كسي را ندارند؛ ظاهر خوبی نداشته و  فقيرند بيشترين ترس را دارم زيرا صدای خدا را میشنوم وقدرت قاهره خدا را بالاي سر این افراد  مشاهده ميكنم، بترسيم ازانسانهای به ظاهر بي پناه.

*: پیام نوروزیتان به مردم چیست؟

*افراسیاب: پيام من به مردم قانونگرايی است مراقب قانون باشيم ولو قانون بد بهتر از بی قانونی است.

*: آیا در ایام عید قاضی کشیک بوده‌اید؟ بیشترین مراجعین به دستگاه قضایی چه کسانی هستند و چه پرونده هایی بیشتر مطرح می‌شود؟

*افراسیاب: بله من كشيك بوده ام ، بيشترین مراجعين تخلفات رانندگی و اخلال در نظم عمومی از طريق استفاده از مواد محترقه بوده است.

*آقای افراسیاب از فرصتی که در اختیار قرار دادید سپاسگزارم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *