رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برانکو: توجهی ندارم استقلال با پنالتی مشکل‌دار، یک امتیاز از سیاه‌جامگان گرفت!/ خوشحالم بود و نبود رضاییان برای هواداران مهم نیست

12:16 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۹۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توجهی ندارم استقلال چطور با پنالتی مشکل‌دار، یک امتیاز مقابل سیاه‌جامگان کسب کرد!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از نتیجه روز گذشته خیلی راضی و خوشحال هستم. بازیکنانم دوباره من را شاد کردند. کنار هواداران پرشورمان سزاوارانه به پیروزی رسیدیم..
 
وی ادامه داد: در نشست قبل از بازی گفته بودم این بازی چقدر مهم است. نفت تهران تیم خوبی داشت، آنها به فینال جام حذفی رسیده‌اند و دو بازیکن خوب به نام‌های سجاد شهباززاده و آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی را جذب کرده‌اند. همچنین همیشه بازی‌ها پس از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، سخت است. استقلال بازی سختی داشت، استقلال خوزستان هم به سختی پیروز شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: چند بازیکن خود را نداشتیم اما از روش بازی بازیکنانم لذت بردم. نیاز به دروغ گفتن نیست. واقعیت این است که قدم بزرگی برای هدف اصلی‌ خود یعنی قهرمانی برداشتیم.

برانکو در مورد عملکرد نسبتاً خوب بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس، گفت: در مورد تک‌تک بازیکنان صحبت نمی‌کنم، اما نه برای شهاب کرمی و نه سامان نریمان جهان ساده نبود اینگونه بازی کنند. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. آنها نشان دادند می‌توانند به صورت کامل برای پرسپولیس بازی کنند.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان تأکید کرد: این دیدار خیلی مهم است. استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان شروع خوبی داشت و 2 پیروزی بسیار مهم به دست آورد. مخصوصاً پیروزی مقابل الجزیره خیلی مهم بود. کیفیت و قدرت استقلال خوزستان مشخص است. این تیم پس از  مدتی که خوب نتیجه نمی‌گرفتن، روی دور افتاده است. رحیم زهیوی، بهترین گلزن این تیم رفته اما آلویس نانگ به خوبی جای او را پر کرده است.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان گفت: نمی‌دانم تصمیم باشگاه درباره این بازیکن چیست. هنوز فرصت نکرده‌ام به باشگاه بروم. تا جایی که می‌دانم باشگاه در مورد رامین رضاییان تصمیم نهایی خود را نگرفته اما فکر می‌کنم ر این هفته وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود. او در اختیار باشگاه قرار گرفته چون بازیکنان جزو اموال باشگاه محسوب می‌شوند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه با جریمه نقدی، رضاییان را به تمرینات برگرداند، شما این موضوع را می‌پذیرید یا خیر، تصریح کرد: همه این صحبت‌ها فرضیه است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اینکه مدیرعامل در مورد یک بازیکن تصمیم اصلی را بگیرد طبیعی است چون مدیرعامل مسیر اصلی باشگاه و تیم را مشخص می‌کند. همچنین باید بگویم ربیع‌خواه از ناحیه پا مصدوم است و امروز MRI می‌گیرد. شانه مسلمان هم آسیب‌دیده اما صددرصد آماده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که رفت و آمدهای رضاییان در پرسپولیس مثل چینی شکسته شده، خاطرنشان کرد: حق با شماست. من حالا این کاغذ را پاره می‌کنم و باز هم آن را به یکدیگر می‌چسبانم. زمانی که این دو تکه کاغذ را به یکدیگر می‌چسبانم باز هم کاغذ است اما هیچ وقت مثل قبل نمی‌شود. کسانی که تصمیم‌گیری می‌کنند باید دقت داشته باشند تصمیمات درست بگیرند. آنها باید تصمیماتی بگیرند که شیشه شکسته پشت سرشان باقی نگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تمدید قرارداد بازیکنان تیمش پیش از پایان فصل گفت: طبیعی است همزمان به فصل بعد هم فکر کنیم. یک سال و نیم پیش و زمانی که هدف‌گذاری کردیم، تصمیم گرفتیم پرسپولیس را به عنوان یک تیم قوی در فوتبال ایران و آسیا مطرح کنیم. تصمیم گرفتیم اجازه ندهیم کسی ارتش هواداران پرسپولیس را دست‌کم بگیرد. پرسپولیس باید همواره به دنبال کسب پیروزی باشد اما فقط پیروزی کافی نیست. باید بازی زیبایی را هم ارائه دهید. توانسته‌ایم بازی زیبا و پیروزی را کنار همدیگر به دست بیاوریم و این چیزی است که هواداران هم آن را فهمیده‌اند و دوستش دارند.

برانکو ادامه داد: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در حال حاضر مسئله اصلی قهرمانی پرسپولیس است. هدف بعدی ما پس از قهرمانی، صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و پس از آن قرار گرفتن بین 8 تیم برتر لیگ قهرمانان در دستور کار ما قرار دارد. ما اهداف خود را از هیچ کسی پنهان نمی‌کنیم.  

وی در واکنش به این موضوع که هواداران پرسپولیس اعلام کرده‌اندبودن یا نبودن رامین رضاییان برای آنها مهم نیست و به برانکو عتماد دارند، گفت: خیلی خوشحالم که هواداران ما فهیم هستند و اینگونه فکر می‌کنند. خوشحالم چنین فکری در مورد من دارند اما مهم‌ترین مسئله بازیکنان هستند. بازیکنان در زمین زحمت می‌کشند و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هواداران به بازیکنان جوان اعتماد دارند. صادق محرمی در حالی خوب بازی می‌کند که 20 سال سن بیشتر ندارد. این موضوع برای باشگاه یک امتیاز است. محرمی کنار علیپور که 21 ساله است جزو بازیکنان جوان تیم هستند. آنها کنار بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، سید جلال حسینی و محسن ربیع‌خواه بازی می‌کنند.

برانکو در واکنش به این سؤال که استقلالی‌ها اعتصاب کرده‌اند و وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس چطور است، تأکید کرد: این مسئله به باشگاه مربوط است. انتظار داریم همانطور که باشگاه قول داده، بازیکنان پیش از عید مبلغی را دریافت کنند. بازیکنان ما تتا حالا صبور بوده و در خدمت باشگاه بوده‌اند. می‌دانم هیئت مدیره برای تأمین منابع مالی چقدر زحمت کشیده است. مطمئنم مسئولان باشگاه، مسائل مالی را حل می‌کنند. وارد فشرده‌ترین بخش کارمان شده‌ایم. مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد.
 
وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه صادق محرمی بازی‌های خوبی انجام داده و چرا او را باید کنار بازیکنان پرحاشیه‌ای مانند رامین رضاییان قرار دهید، خاطرنشان کرد: هیچ کسی محرمی را عوض نکرده و او بازیکن فیکس ماست. او بازی‌های خوبی انجام داده و در لیگ قهرمانان آسیا هم عالی بوده است. محرمی هر بازی بهتر و بهتر می‌شود و با اعتماد به نفس بازی می‌کند. منطقی این است که او فراز و نشیب داشته باشد. این مسئله برای هر بازیکن جوانی پیش می‌آید که در لحظاتی اُفت داشته باشد. مهم این است که به او اعتماد داریم و می‌دانیم که او لحظات ضعیف هم خواهد داشت. محرمی فضای زیادی برای پیشرفت دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پرسپولیس به قهرمانی زودهنگام می‌رسد یا خیر، گفت: امتیاز بالایی نسبت به تیم‌های دیگر داریم. مهم این است که بازی به بازی پیش برویم. طبیعی است اگر همه بازی‌ها را ببریم، به لحاظ تئوری زودتر قهرمان می‌شویم. خوب بازی می‌کنیم اعتماد به نفس داریم. باید این راه را ادامه دهیم. به بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تبریک می‌گویم. ما تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم. رادوشوویچ دروازه‌بان است، نه بازیکن!

برانکو در مورد اینکه قانونی وضع شده تا باشگاه‌های بدهکار حق جذب بازیکن خارجی نداشته باشند، تصریح کرد: این قانون را نشنیده‌ام اما می‌دانم باید به قوانینی که وضع می‌شود، احترام گذاشت.

وی در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال در فضای مجازی مدعی شده‌اند علی دایی با تبانی ایمان مبعلی را بیرون کشید تا پرسپولیس پیروز شود، گفت: واقعاً کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، باید خجالت بکشند. آنها به شخص بزرگ فوتبال ایران یعنی علی دایی تهمت می‌زنند. همه می‌دانند که او بازیکن و مربی بوده و در دنیا از همه یشتر دوست دارد، برنده باشد. شخصیت او طوری است که حتی به برادر تنی خود هم باج نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: دایی افتخارات و قهرمانی‌های زیادی در عمر ورزشی خود داشته و مطمئنم او همیشه می‌خواهد پیروز شود. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند، قصد دارند پیروزی ما را تضعیف کنند. توجهی ندارم استقلال چطور با پنالتی مشکل‌دار، یک امتیاز مقابل سیاه‌جامگان کسب کرد! مشکل من نیست که آنها نتوانستند سیاه‌جامگان را شکست دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *