رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چاپ تعرفه برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 96/ تعرفه‎ها در جای مطمئن نگه داری می شود

11:38 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۹۲۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
احمدی گفت: از لحاظ چاپ تعرفه‎های انتخاباتی ستاد انتخابات کشور با پیش‌بینی برای سه انتخابات و با در نظرگرفتن احتمال برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در دور دوم حدود 200 میلیون تعرفه را با هماهنگی نظار یعنی هیئت نظارت برانتخابات مجلس و شورای نگهبان طراحی کردیم.
علی اصغر احمدی
علی‎اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره آخرین فعالیت‎های ستاد انتخابات کشور به خصوص در موضوع چاپ تعرفه‌های انتخاباتی اظهارکرد: از لحاظ چاپ تعرفه‎های انتخاباتی ستاد انتخابات کشور با پیش‌بینی برای سه انتخابات و با در نظرگرفتن احتمال برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در دور دوم حدود 200 میلیون تعرفه را با هماهنگی نظار یعنی هیئت نظارت برانتخابات مجلس و شورای نگهبان طراحی کردیم.
 
وی افزود: در حال حاضر تعرفه‎های انتخاباتی در حال چاپ است و بعد از چاپ در جاهای مطمئن و با مولفه‎های امنیتی نگهداری می‎شود.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: تا به امروز تمامی برنامه‎های ستاد انتخابات وزارت کشور در حال انجام است و ما به هیچ وجه از برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته عقب نیستیم.
 
احمدی درباره اینکه آیا وزارت کشور با مشکل بودجه‌ برای برگزاری انتخاباتی روبه رو است گفت: بالاخره انتخابات در سال 96 برگزار می‎شود و هنوز بودجه سال 96 از مجلس بیرون نیامده است و باید ابلاغ شود تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
 
وی تاکید کرد: آنچه در ردیف بودجه برای انتخابات پیش‎بینی شده بود نشان از کمبود بودجه بود ولی انتخابات آنقدر مهم است که امیدواریم دولت محترم همانطور که قول دادند وارد عمل شوند واقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *