رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خاله شادونه ازدواج با علی صادقی را تکذیب کرد/ خواهر مریلا زارعی در سریال متهم گریخت بازی کرد + عکس

17:42 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۸۸۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای ملیکا زارعی خاله شادونه نگاهی داشته ایم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک است. زارعی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است.

ملیکا زارعی رشته حقوق قضایی خوانده است، از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد، و در سال ۱۳۸۲۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

ملیکا زارعی

زارعی  به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد،  خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آن ها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

ملیکا زارعی در "برنامه خندوانه" و صفحه اینستاگرامش شایعه‌ای مبنی بر این که علی صادقی همسر ایشان هستند را تکذیب کرد.

این مجری برنامه کودک سابقه ایفای نقش در سریال "متهم گریخت" را هم در کارنامه خود دارد.

متهم گریخت عنوان سریالی است که به سفارش گروه فیلم وسریال شبکهٔ سوم به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است.

ملیکا زارعی

در خلاصه داستان این سریال تلویزیونی آمده است: هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی دختر دانشجویش (لیدا فتح الهی) در تهران برای او شغلی پیدا وخانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل وبه تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت هاشم آقا به همراه مادر (شهربانو موسوی) و همسرش (مریم امیرجلالی) و پسر (علی‌رضا جعفری) و دیگر دخترش (ملیکا زارعی) به همراه دامادش (علی صادقی) داستانها و ماجراهای زیبایی را بوجود می‌آورد...




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *