راز قتل بعد از يك سال برملا شد

22:51 - 15 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۷۸۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت:در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه سال گذشته گزارشی در خصوص فوت مشكوك خانمی 43 ساله به مركز فوریت های پلیس 110 در منطقه رودكی شهر اراك اعلام شد.
به گزارش گروه جامعه به نقل پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ سیدنورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی در این باره گفت: در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه سال گذشته گزارشی در خصوص فوت مشكوك خانمی 43 ساله به مركز فوریت های پلیس 110 در  منطقه رودكی شهر اراك اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران اداره مبارزه باجرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند و بررسی های اولیه نشان می داد كه فرد فوت شده به علت گازگرفتگی جان باخته است و بوی ناشی از نشست گاز نیز در صحنه جرم پراكنده بود.

سرهنگ حسینی اضافه كرد: با بررسی های تخصصی كارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از وقوع قتل عمد در صحنه جرم به دست آمد و تحقیقات برای بررسی موضوع آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطر نشان كرد: با تكمیل تحقیقات یكی از مظنونان كه مردی میان سال بود و با مقتول آشنا بود، شناسایی و به پلیس آگاهی استان احضار شد و در روند تحقیقات و با مشاهده دلایل و مدارك به این قتل اعتراف كرد و اذعان داشت به علت برخی اختلافات با او درگیر شده و او را به قتل می رساند و با باز كردن شلنگ گاز قصدصحنه سازی و گمراه نمودن پلیس را داشته است.

وی تشریح كرد: با توجه به اعترافات و بازسازی صحنه، متهم به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *