ترفند ایوانکا ترامپ برای تحمیل سیاست‎های خود به رئیس‌ جمهور آمریکا/جایگاه ایوانکا در کاخ سفید فراتر از یک دختر است؟+تصاویر

8:45 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۷۰۵
ایوانکا ترامپ دختر بزرگ رئیس‌ جمهور آمریکا پس از پیروزی دونالد ترامپ قدرتش در کاخ سفید افزایش یافته به طوری که همه او را مشاور ارشد غیررسمی پدر می‌دانند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که سخنرانی دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان در مقایسه با سخنرانی‌ها و دیگر اظهار نظرهای وی تفاوت چشمگیری داشت به طوریکه شاید نخستین بار بود که مردم آمریکا تصور می‌کردند که دونالد ترامپ در قامت یک رئیس‌جمهور ظاهر شده‌است؛ لحن و بیان رئیس‌جمهور آمریکا بسیار آرام شده بود بدون آنکه کمترین تغییری در سیاست های اعلامی وی ایجاد شده باشد.

ایوانکا

رئیس‌جمهور جمهوریخواه برخلاف نخستین سخنرانی رسمی خود در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری که به  عقیده بسیاری از نظر انسجام و ساختار درونی یکی از بدترین سخنرانی‌های تاریخ ریاست‌جمهوری آمریکا بود، در کنگره بخش اعظم لفاظی‌های تهاجمی همیشگی خود علیه مخالفان سیاسی و همچنین سازمان های رسانه‌ای و امنیتی را که در بیشتر مواقع بی‌جا می‌نمود را کنار گذاشته بود و  بیشتر بر اتحاد ملی و همبستگی درونی تأکید داشت.

ترامپ

بنا به گزارش « دیلی تلگراف» نظرسنجی‌های پس از سخنرانی دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان نشان می‌دهد که بخش عظیمی از مردم آمریکا تصدیق کردند که لحن کلام دونالد ترامپ در این سخنرانی به شدت تغییر کرده بود و با سخنرانی‌های عمومی وی تفاوت قابل‌توجهی داشت.
ایوانکا

«دیلی‌تلگراف» در گزارشی به نقل از منابع آگاه دولتی فاش می‌کند که عامل اصلی این تغییر رویکرد یک‌باره و غیرمنتظره رئیس‌جمهور آمریکا کسی جزء «ایوانکا ترامپ» نیست.

منابع ارشد دولتی آمریکا در گفتگو با « دیلی‌تلگراف» در این‌باره اظهار کردند که متن سخنرانی دونالد ترامپ که متنی پخته و کارشده‌ است حاصل کوشش شبانه‌روزی ده روز چندین نفر و به خصوص ایوانکا ترامپ است.

ایوانکا

بنا به گفته این مقامات ارشد ایوانکا ترامپ در روزهای آماده‌سازی متن سخنرانی ایده‌های زیادی به پدرش ارائه می‌کرد و تأکید او بیشتر بر تغییر لحن  رئیس جمهور بود که باید تلاش کند در به کارگیری واژه‌ها دقت بیشتری داشته باشد.

ایوانکا برای ملایم‌تر شدن لحن تهاجمی پدر به وی توصیه می کند که بخشی از سخنرانی خود را به دفاع از حقوق کودکان و مرخصی‌های زایمان اختصاص دهد.

ترامپ

با این حال یکی از مقامات ارشد کاخ سفید می‌‌افزاید: باید متذکرشد که نویسده اصلی متن سخنرانی خود دونالد ترامپ بود اما پس از راهنمایی‌های دخترش که در حال حاضر یکی از مشاوران ارشد غیررسمی رئیس‌جمهور است تغییرات زیادی در نسخه اولیه ایجاد کرد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *