مسابقه انتخابی تیم ملی شمشیر بازی برگزار می‌شود

11:06 - 15 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۴۸۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رقابت‌های انتخابی تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان دختر و پسر جهت شركت در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقه انتخابی تیم ملی شمشیربازی دانشجویان دختر و پسر برای شركت در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با همكاری فدراسیون شمشیربازی چهارشنبه 18 اسفند به مدت یک روز برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش در این رقابت‌ها كه با حضور دانشجویان منتخب كلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر كشور برگزار می‌شود، دانشجویان در رشته سابر با هم به رقابت خواهند پرداخت كه بر اساس شرایط اعلام شده از سوی كمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، نفرات اول المپیاد یا مسابقات قهرمانی دانشگاه‌های هر بخش در سال 95 و نفراتی که رنکینگ شمشیربازی کشوری آنها زیر 30 باشد می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند .

همچنین بر اساس شرایط قوانین و مقررات (fisu) متولدین 11/10/1367 به بعد حق شركت در مسابقات را دارند، دانشجویان شركت‌كننده باید كارت دانشجویی و معرفی‌نامه معتبر از دانشگاه مربوطه و بیمه ورزشی سال 1395 را به همراه داشته باشند.

این رقابت‌ها روز چهارشنبه 18 اسفند در بخش پسران ساعت 9 صبح و در بخش دختران ساعت 14 بعدازظهر همان روز در ورزشگاه شهید شیرودی، سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز برگزار می‌شود.

بیست‌ونهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد لغایت 8 شهریور سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *