رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

3 هزار بسته غذایی بین نیازمندان اسلامشهر توزیع می شود

12:12 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۰۸۵
مدیر موسسه خیریه جوادالائمه اسلامشهر با اشاره به برگزاری طرح «اکرام فاطمی» ویژه نوروز 96 در شهرستان اسلامشهر گفت: در این طرح سه هزار بسته مواد غذایی به ارزش 150 هزار تومان تهیه و میان مستمندان شهرستان اسلامشهر توزیع می‌شود.
به نقل از راه دانا، مهدی حبیب‌پور در خصوص طرح «اکران فاطمی» ویژه نوروز گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص محرومیت زدایی، برخی از خیریه‌ها با همراهی بسیج و دفاتر ائمه جمعه اسلامشهر و واوان طرحی را با عنوان "اکرام فاطمی" ویژه نوروز 96 در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این طرح سه هزار بسته مواد غذایی به ارزش 150 هزار تومان تهیه و میان مستمندان شهرستان اسلامشهر توزیع می‌شود.

مدیر موسسه خیریه جوادالائمه اسلامشهر با اشاره به استقبال خوب خیرین و مردم از این طرح گفت: تاکنون یک هزار و ششصد بسته آماده توزیع شده و پیش‌بینی ما این است که تا تاریخ بیستم اسفند ماه سه هزار بسته تهیه و بین خانواده‌های نیازمند اسلامشهر توزیع شود.
 
3 هزار بسته غذایی بین نیازمندان اسلامشهر توزیع می شود 

حبیب‌پور عنوان کرد: این طرح مقدمه‌ای است برای ایجاد وحدت بین خیریه‌های سطح شهرستان اسلامشهر تا بتوانیم با هم‌افزایی که صورت می‌گیرد در بحث محرومیت‌زدایی به صورت منسجم و با قوت بیشتری حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این طرح توسط خیریه‌های مختلف برگزار می‌شود و تا کنون حدود دو هزار خانواده نیازمند شناسایی شده است.

مدیر موسسه خیریه جوادالائمه اسلامشهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " محوریت این طرح با چه گروهی یا چه شخصی است؟" گفت: محوریت با شخص خاصی نیست و مجموعه خیریه‌های شهرستان اسلامشهر، بسیج و دفاتر ائمه جمعه اسلامشهر و واوان همه به صورت جهادی در صحنه حاضر شده‌اند و تمام توان خود برای به سرانجام رسیدن طرح به کار گرفته‌اند.

حبیب‌پور اظهار داشت: هدف اصلی این طرح، توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است تا در سال‌های آینده همین خانواده‌ها کمک حال نیازمندان اسلامشهر باشند.

وی در خصوص ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند اسلامشهری گفت: تا کنون حدود 80 نفر از این خانواده‌ها در بحث تولید پوشاک مشغول به کار شده‌اند و این روند را ادامه خواهیم داد تا محرومیت‌زدایی به صورت ویژه در سطح شهرستان اسلامشهر انجام شود.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *