رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گشت‌های دریایی خلیج‌فارس در نوروز 96 به مسافران خدمات می‌دهند

10:06 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۰۰۳
گشت‌های دریایی با شناورهای تفریحی امسال در برنامه سفر گردشگران به بوشهر قرار می‌گیرند.
کشتی گردشگریبه گزارش گروه جامعه به نقل از میراث فرهنگی،ناصر امیرزاده سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به شعار نوروز امسال، ”نوروز 96 و خدمات متفاوت"، با سامان‌دهی و برنامه‌ریزی خوبی که در استان صورت گرفته، امیدواریم در زمینه گردشگری دریایی شاهد ارائه خدمات متفاوت به گردشگران ورودی به استان باشیم. انتظار می‌رود گردشگران ورودی به استان از گشت‌های دریایی استقبال زیادی بکنند.

وی در ادامه گفت: تاکنون 7 شناور تفریحی فقط در شهر بوشهر، با انجام تشریفات لازم، آمادگی خود را برای گشت‌های دریایی اعلام کرده‌اند که این موضوع می‌تواند گامی در راستای ارائه خدمات مناسب و متفاوت به گردشگران باشد.

امیرزاده افزود: استقبال سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری دریایی می‌تواند نویدبخش روزهای خوب گردشگری دریایی در استان بوشهر باشد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر، با اشاره به اینکه این استان در مسیر توسعه گردشگری دریایی و تبدیل شدن به قطب گردشگری دریایی کشور است، گفت:در سایر شهرستان‌های استان هم برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است و به‌زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ 


برچسب ها: شناور تفریحی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *