تاثیر منفی اسکار بر فروش سینمایی امریکا/برو بیرون در اولین هفته صدرنشین شد+عکس

11:00 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۸۶۸
جدول فروش سینمای هالیوود (باکس آفیس) با اعلام صدرنشینی فیلم تازه اکران شده "برو بیرون" منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش سینمای هالیوود (باکس آفیس) با اعلام صدرنشینی فیلم تازه اکران شده "برو بیرون" منتشر شد.
 
از نکات بارز باکس آفیس این هفته هالیوود می توان به فروش کلی فیلم "لالا لند" اشاره کرد. این فیلم تاکنون 140 میلیون دلار در امریکا فروش داشته است.
 
براساس جدول منتشر شده فیلم های "برو بیرون"، "لِگو بتمن"، "جان ویک 2"، "دیوار بزرگ چین" و "پنجاه طیف تاریکتر" در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.
 
get out 
برو بیرون
 
"برو بیرون" فیلمی در ژانر وحشت به کارگردانی "جوردن پیل" است که از 24 فوریه اکران خود را آغاز کرده و هم اکنون رتبه اول باکس آفیس را با 33.4 میلیون دلار در اختیار دارد.
 
از بازیگران این فیلم می‌توان به مارکوس هندرسون، دنیل کالویا، کاترین کینر و الیسون ویلیامز اشاره کرد.
 
یک دانشجوی کالج به نام رز (الیسون ویلیامز) با کریس (دنیل کالویا) در یک رابطه عاشقانه هستند. دقیقاً هنگامیکه این دو در رابطه عاشقانه هستند آنها مجبور می‌شوند تا هریک با والدین خود ملاقات کنند. کریس بابت این قضیه خیلی نگران می‌شود زیرا رز یک دختر سفید است ولی کریس سیاهپوست است.
 
لگو بتمن 
لِگو بتمن
 
"لگو بتمن" به کارگردانی "کریس مک کی" سومین هفته از اکران خود را با افتی چشمگیر در فروش همراه بود. این فیلم طی هفته گذشته 19.2 میلیون دلار فروخت تا به رتبه دوم سقوط کند.
 
انیمیشن "لگو بتمن" با صداپیشگی ویل آرنت (Will Arnett) سال آینده به کانون توجه باز خواهد گشت. این انیمیشن که در توصیف‌اش گفته شده «90 دقیقه ایستراگ» است، قرار شده به تمامی نسخه‎های شوالیه تاریکی، ادای دین بزرگی داشته باشد.
 
رالف فینیس در نقش "آلفرد پنی ورٍث"، روزاریو داوسون در نقش "بت گرل"، مایکل سرا در نقش "رابین"، زک گالیفیاناکیس در نقش "جوکر" و ماریا کری در نقش شهردار شهر "گاتم" در این فیلم صداپیشگی ها را بر عهده خواهند داشت.
 
ویل آرنت و مایکل سرا که قبلا در سریالی با یکدیگر همکاری داشته‌اند، انتظار می‌رود بتوانند رابطه بین بروس و دیک گریسون را به خوبی از کار دربیاورند. خوب در آمدن رابطه این دو شخصیت، می‌تواند یکی از عناصر اساسی در کیفیت کلی فیلم قلمداد شود.
 
جان ویک دو 
جان ویک 2
 
فیلم سینمایی "جان ویک 2" به کارگردانی "چاد استاهلسکی" در سومین هفته از اکرانش با وجود افت در فروش یک پله صعود داشته و در جایگاه سوم ایستاد.
 
جان ویک 2 طی هفته قبل 9.4 میلیون دلار فروش را برای خود ثبت کرده و نسبت به هفته پیشین خود با افت 10 میلیون دلاری روبرو شد.
 
یک آدم کش حرفه‌ای به نام جان ویک (کیانو ریوز) که پس از مرگ همسرش از شغل آدم کشی بیرون آمده است، پس از حمله به منزلش و سرقت ماشین و کشتن سگ خانگی و تنها یادگار همسرش توسط یوزف (آلفی آلن)، پسر ویگو تاراسوو (مایکل نیکویست) یکی از سردسته‌های مافیای روس دوباره دست به اسلحه می‌برد.
 
فیلمنامه این اثر را "دریک کولستاد" به نگارش در آورده و کارگردانی آن را "چاد استاهلسکی" بر عهده دارد. اولین تصاویر از این فیلم امروز از سوی تولید کنندگان آن منتشر شده است.
 
در این فیلم بازیگرانی همچون کیانو ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین و جان لگویزمائو ایفای نقش می‌کنند.
 
دیوار بزرگ 
دیوار بزرگ
 
این فیلم خیلی زود وطی هفته دوم با افت 18 میلیون دلاری در فروش روبرو شده و به جایگاه چهارم سقوط کرد.

دیوار بزرگ چین فیلمی حماسی تاریخی و علمی–تخیلی به کارگردانی "ژانگ ییمو" و نویسندگی "تونی گیلروی"، "دوگ میرو" و "کارلو برنارد" است.

فیلمی که "مت دیمون"، "پدرو پاسکال"، "ویلم دفو"، "لو هان" و "اندی لاو" در آن به ایفای نقش می پردازند.

این محصول کمپانی یونیورسال و گروه فیلم چین، در دومین هفته از اکران توانست با 9.1 میلیون دلار فروش در رتبه سوم بایستد.
 
پنجاه طیف تاریکتر 
پنجاه طیف تاریک تر

بیشترین سقوط در باکس آفیس این هفته از آن فیلم "پنجاه طیف تاریک تر بود. این فیلم رتبه دوم هفته پیش خود را با جایگاه پنجم عوض کرد.
 
"پنجاه طیف تاریک‌تر" فیلمی عاشقانه به کارگردانی "جیمز فولی" و نویسندگی "نیال لئونارد" است، که بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ "ای. ال. جیمز" ساخته شده است و دنباله‌ای بر فیلم «پنجاه طیف خاکستری» در سال 2015 به شمار می‌رود.
 
"داکوتا جانسون" و "جیمی درنان" یکبار دیگر به ایفای نقش‌های "آناستازیا استیل" و "کریستین گری" در این فیلم پرداخته‌اند.
 
این فیلم سومین هفته از اکران خود در امریکای شمالی به فروشی معادل 7.8 میلیون دلار دست یافت.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *