اکران خصوصی فیلم نمی خواهم زنده بمانم برگزار شد + عکس

15:30 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۸۰۳
مراسم نمایش و آیین دیدار با عوامل فیلم« نمی خواهم زنده بمانم» ساخته ی علی یحیایی به تهیه کنندگی قاسم قلی پور شامگاه گذشته در سینما فرهنگ برگزار شد.
به گزارش گروه فرهنگی ،به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، این مراسم که صد و بیست و دومین آیین دیدار با عوامل فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه بود با حضور اهالی سینما و رسانه برگزار شد.
 
کتایون ریاحی 

در این مراسم هنرمندان و سینماگرانی هم چون؛ خسرو سینایی، سعید پورصمیمی، فردین خلعتبری، محمدرضا فروتن، مهران روحانی،کتایون ریاحی، محمدرضا دلپاک، طهورا ابوالقاسمی، مهدی احمدی، یلدا جبلی، پدرام اکبری، علی لقمانی، محمود سماک باشی،کیوان کثیریان، شاهین امین، حسین کندری، بهتاش صناعی ها، مریم مقدم، سحر مصیبی، حسین ترابی، مهدی خادم، مجید توکلی، سینا سعیدیان، بهرنگ دزفولی زاده، پدرام شکوری، شهاب شادابی، رامین اعتمادی بزرگ و اشا صدر حضور داشتند پوستر فیلم را به یادگار امضا کردند.

در ابتدای این مراسم که با اجرای مجید فرهمند از مجریان قدیمی تلویزیون برگزار شد قاسم قلی پور تهیه کننده فیلم ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: سپاس از حضور مهربانانی که آمده اند تا مارا تماشا کنند.
 
سعید پورصمیمی
 
 
در این فیلم بجز اساتیدی که همراهی کردند  باقی دوستان جوان و تازه کار بودند و سعی کردیم فیلمی محتوا محور بسازیم.یکی از  ویژگی های « نمی خواهم زنده بمانم» این است که هیچکس تلاش نکرد تا خودش را نمایش و یک همدلی در این فیلم و عواملش وجود داشت .من به تک تک جوانان عزیز که کنارمون بودند احترام میگذارم.

 در پایان مراسم و پیش از نمایش فیلم با اهدا لوح تقدیر از بازیگران و سایر عوامل فیلم تقدیر شد. "نمی خواهم زنده بمانم" از 28 بهمن ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خود را آغاز کرده است.
 
انتهای پیام/

 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *