ارتقای خدمات کیفی در گروی آزادسازی کامل بلیت هواپیما

10:24 - 29 مرداد 1393
کد خبر: ۲۸۴۸
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی با اشاره به تاثیر روند آزادی سازی قیمت بلیت هواپیما بر ارتقای خدمات کیفی پروازها اعلام کرد: ارتقای خدمات کیفی هواپیماها به صورت تدریجی و در گروی آزادسازی کامل بلیت هواپیما صورت خواهد گرفت.

: رئیس انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی با اشاره به تاثیر روند آزادی سازی قیمت بلیت هواپیما بر ارتقای خدمات کیفی پروازها اعلام کرد: ارتقای خدمات کیفی هواپیماها به صورت تدریجی و در گروی آزادسازی کامل بلیت هواپیما صورت خواهد گرفت.

عبدالرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد: در شرایط کنونی آزاد سازی بلیت هواپیما به صورت آزمایشی در حال انجام است و مسافران در شرایط کنونی نباید انتظار ارتقای خدمات کیفی پروازها به صورت یک باره را داشته باشند.

رییس انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: تا قبل از آزاد سازی بلیت بخش قابل توجهی از قیمت بلیت هواپیما به جیب دلالان می‌رفت که پس از آزاد سازی نرخ بلیت این پول‌ها از جیب آنها به شرکت‌های هواپیمایی بر می‌گردد و فشار کمتری به ایرلاین‌ها وارد می‌شود.

نماینده ایرلاین‌ها در شورای عالی هواپیمایی کشوری، نرخ تمام شده یک صندلی را در هواپیما 40 دلار اعلام کرد و افزود: با توجه به این که نرخ تمام شده صندلی هواپیما 40 دلار است و هزینه‌های ایرلاین ها ارزی و درآمدهایشان ریالی محاسبه می‌شود بسیاری از ایرلاین‌ها زیان‌ده و عده‌ای در نقطه سر به سر هستند.

وی در خصوص روند پرداخت بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت ملی پالایش و پخش ادامه داد: ایرلاین ها در تلاش هستند که بتوانند تا پایان سال بخش زیادی از بدهی های خود را به شرکت ملی پالایش و پخش پرداخت کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *