عذرخواهی اینستاگرامی رامین رضاییان از سرخ پوشان؛ مرا زود قضاوت نکنید!

10:21 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۷۱۵
رامین رضاییان پس از درگیری با هم تیمی اش علی علیپور در تمرینات پرسپولیس و اخراج از اردوی تیم در اینستاگرامش پستی منتشر و از پرسپولیس ها عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رامین رضاییان بازیکن تیم پرسپولیس  پس از درگیری با هم تیمی اش علی علیپور در تمرینات و اخراج از اردوی تیم، در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و از پرسپولیس ها عذرخواهی کرد.

وی در اینستاگرامش نوشت:

سلام هوادار های همیشگی پرسپولیس که موفقیت تیم و تمام بازیکن هاش ارزوی همیشگیتونه و برای همه ما از ته دل نگران هستین.برای موضوع پیش اومده اول از همه بدون هیچ توضیحی از تک تکتون عذر خواهی میکنم.به خاطر علاقه ی زیادی که به این تیم و موفقیتش دارم همیشه سعی میکنم با جدیت تو تمرین ها شرکت کنم.

به خاطر فشار بالای تمرین ها و نگرانی های بازی فشار زیادی هست و گاهی بعضی رفتار ها و رفلکس ها رخ میده که شاید درست نباشه،دیروز اتفاقی افتاد که باعث جر و بحثی شد و مربی گفت از تمرین خارج بشین.منم به خاطر همین خارج شدم و به هتل رفتم.

هیچکس دوست نداره برای تیم محبوبش بازی نکنه و اگه اتفاقی افتاده صرفا برای این بوده که قبل بازی مصدوم نشم و نگرانیم از بازی فردا باعث شد همچین چیزی بشه. از تک تک شما عذرخواهی میکنم.از اقای برانکو ایوانکویچ و اقای باقری و تک تک اعضای کادر فنی عذر میخوام.بزرگی پرسپولیس ارزوی همه ماست....

از شماها خواهش ميكنم انقدر زود قضاوت نكنيد تو دوران فوتبالم اولين باري بوده كه كنترل خودم رو از دست دادم ... هميشه تو زندگيتون اگر كاري خواستيد بكنيد يا حرفي بزنيد قبلش خودتان را جاي اون شخص قرار دهيد دوستون دارم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *