جبهه مردمی فقدان یک حزب گسترده را جبران کرده است

16:30 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۵۵۷
مصباحی مقدم با بیان اینکه در طول حیات انقلاب اسلامی تاکنون فقط یکبار حزب جمهوری اسلامی متشکل از همه احزاب و گروه ها بود بیان داشت: در حال حاضر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی توانسته این فقدان را جبران کند.
مصباحی مقدمغلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان ویژگی های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، استفاده  این جبهه از همه ظرفیت های نیروهای انقلاب اسلامی، از هر حزب و جریانی را حائز اهمیت برشمرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی فقط حزب جمهوری اسلامی را داشتیم که به عنوان یک حزب فراگیر عمل می کرد اظهار داشت: حزب جمهوری اسلامی این ظرفیت را داشت که همه گروه و همه احزاب و شخصیت های انقلابی را زیر چتر خودش جمع کند.

مصباحی مقدم با اشاره به منحل شدن حزب جمهوری اسلامی ادامه داد: در این شرایط ما دیگر از هیچ حزب و یا جبهه ای برخوردار نبودیم که بتواند نیروها و نخبگان انقلاب اسلامی را به دور هم جمع آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه  اگرچه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حزب نیست اظهار داشت: در حال حاضر این جبهه از ابتدای تشکیل خود توانسته کارکرد شرایط را که در فقدان یک حزب گسترده می توان انجام داد محقق کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *