رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دست پخت های خودمانی دو ورزشکار در شبکه دو

14:40 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۴۸۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ابراهیم میرزاپور و آرش میراسماعیلی؛ دو ورزشکار نام آور کشورمان دوشنبه 9 اسفند ماه مهمان «دست پخت های خودمانی» خواهند بود تا در یک مصاف دوستانه به طبخ اسپاگتی با سبزیجات بپردازند.
برنامه دست پخت های خودمانیبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، «دست پخت های خودمانی» که با ساختاری مسابقه گونه تقدیم بینندگان می شود هر هفته به یک استان سفر می کند و این هفته نیز به معرفی غذاها، لباس ها و فرهنگ بومی استانِ چهارفصل لرستان می پردازد.

ابراهیم میرزاپور دروازه بان سابق تیم ملی و آرش میراسماعیلی جودوکارِ قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی جودوی جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم هر دو به خطّه لرستان تعلق دارند.

 همچنین اجرای این برنامه نیز بر عهده حسین رفیعی و روشنک عجمیان خواهد بود که در کنار یک متخصص تغذیه و یک کارشناس فرهنگ عامه تلاش می کنند برنامه ای مفید و مفرح را به بینندگان این برنامه تقدیم کنند.

«دست پخت های خودمانی» با هدف ترویج سنت های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته، فرصتی فراهم می کند تا در کنار آموزش آشپزی و یادآوری داشته های فرهنگی؛ فضایی شاد برای خانواده های ایرانی رقم بخورد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی  فریدالدین نیکجو کاریست از گروه خانواده شبکه دو که دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 19:45 از این شبکه پخش می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *