طلب ۱۸ میلیارد تومانی دانشگاه پیام نور از بنیاد شهید

1:25 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۴۷۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشگاه پیام نور بابت ترم های گذشته مبلغ ۱۸ میلیارد تومان از بنیاد شهید و امور ایثارگران طلب دارد .
به گزارش گروه جامعه ، علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام  نور با حجت الاسلام  والمسلمین شهید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا را افتخار خود می داند افزود: ۲۷ نفر از شهدای مدافع حرم دانشجوی دانشگاه پیام نور بوده اند، و در بهمن ماه امسال کنگره ملی بزرگداشت ۲۷ شهید مدافع حرم دانشگاه پیام نور برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به برخی اقدامات دانشگاه پیام نور برای تکریم خانواده های شهدا و ایثارگر خاطرنشان کرد: احکام اعضای جدید شورای شاهد و ایثارگر دانشگاه صادر شده است و جلسات این شورا بصورت منظم برگزار می شود.

وی افزود: در جلسات شورای شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور مشکلات و درخواست های دانشجویان و خانواده های شاهد و ایثارگر بررسی می شود و تصمیمات لازم برای رفع آنها انجام می گیرد.

رستمی ابوسعیدی ادامه داد: خانواده شهدای مدافع حرم از پرداخت شهریه برای تحصیل در دانشگاه پیام نور معاف هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور با ارائه آماری مبنی بر اینکه بیشترین جمعیت خانواده شهدا و جانبازان در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور افتخار دارد، میزبان ۱۴ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران است.

رستمی ابوسعیدی با ابراز امیدواری نسبت به پرداخت مطالبات دانشگاه پیام نور از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: دانشگاه پیام نور بابت ترم های گذشته مبلغ ۱۸ میلیارد تومان از بنیاد شهید و امور ایثارگران طلب دارد که امیدواریم با عنایت ویژه رئیس بنیاد شهید پرداخت شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد در زمینه بدهی های معوقه بنیاد شهید از طریق تهاتر و واگذاری املاک به دانشگاه همکاری کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *