حضور 16 هلدینگ سرمایه‌گذاری خارجی در همایش جامع گردشگری

14:03 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۴۰۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مسئول اطلاع رسانی همایش جامع گردشگری ایران حضور نمایندگان 16 هلدینگ سرمایه گذاری خارجی از کشورهایی مانند فرانسه، ترکیه، ایتالیا، کانادا در استان مازندران را فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی دانست و گفت: امیدوارم نتایج خوبی در راستای جذب سرمایه و رونق صنعت گردشگری به دست بیاید.
محمدجواد یافتیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، با اشاره به اینکه استان مازندران در روزهای آتی میزبان مسئولان، سرمایه گذاران و فعالان صنعت گردشگری داخلی و خارجی است، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته همایش جامع گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته دهم و یازدهم اسفندماه سال جاری در ساری برگزار خواهد شد.

مسئول اطلاع رسانی همایش جامع گردشگری ایران با بیان اینکه گردشگری و اقتصاد مقاومتی، گردشگری شهری و معماری، گردشگری پزشكی و سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری فرهنگی، هنر و میراث فرهنگی و غیره از جمله محورهای برگزاری این همایش است، اظهار کرد: طی این 2 روز تلاش خواهد شد تا موضوعات جدید در حوزه گردشگری در قالب پانل‌های تخصصی و کارگاه های آموزشی طرح و بررسی شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروزه ارتقاء دانش، توانمندی و مهارت های کاربردی و عملياتی فعالان مرتبط در حوزه گردشگری امری مهم محسوب می‌شود، ادامه داد: یکی از اهداف تبیین شده برای همایش جامع گردشگری ایران، تبادل اطلاعات در زمینه گردشگری با متخصصان دیگر کشورها است.

یافتیان با اشاره به اینکه ساماندهی مدیریت و اقتصاد گردشگری در مقیاس ملی - منطقه ای از دیگر اهداف همایش بین المللی مذکور است، تصریح کرد: بر این اساس از فعالان و نمایندگان 16 هلدینگ سرمایه گذاری خارجی از کشورهایی مانند فرانسه، ترکیه، ایتالیا، کانادا و غیره دعوت شده تا بتوان به نتایج خوبی در راستای جذب سرمایه و رونق صنعت گردشگری دست یابیم.

مسئول اطلاع رسانی همایش جامع گردشگری ایران با بیان اینکه 50 شهردار و 250 عضو شورای شهر در همایش بین المللی استان مازندران حضور خواهند داشت، ادامه داد: در حاشیه این همایش دیدارهایی بین این افراد با سرمایه گذاران خارجی انجام خواهد شد که فرصت بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاری در شهرهای مختلف تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه همایش جامع گردشگری ایران، نمایشگاه صنایع وابسته نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی تولیدات و خدمات شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تامین کننده‌ی خدمات مورد نیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و غیره تلقی می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *