رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جا خوش کردن ایرباس ایران ایر در لندن + توضیحات ایران ایر

11:54 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۳۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
هواپیمای ایرباس 300-600 ایران ایر که قرار بود روز گذشته از لندن عازم تهران شود، در فرودگاه هیثرو این شهر زمین‌گیر است.
ایرباس ایران ایربه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، پرواز شماره 710 ایران ایر از لندن به تهران، که قرار بود ساعت 1 و 35 دقیقه بامداد دوشنبه  وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شود، تاکنون تاخیر دارد.

هواپیمای این پرواز پس از آنکه شب گذشته لندن را به مقصد تهران ترک کرد، دوباره به مبدا بازگشت و به زمین نشست.

علت این اقدام مشخص نیست و پیگیری‌های ، از روابط عمومی ایران ایر در خصوص علت تاخیر پرواز و بازگشت هواپیما به لندن همچنان بی‌نتیجه مانده است.


توضیح هما در خصوص تاخیر دو پرواز لندن و دوبی 
همچنین روابط عمومی ایران ایر، در توضیحات خود در این رابطه آورده است، ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای شماره 710 لندن و 659 دوبی به اطلاع می رساند؛ پرواز شماره 710  از لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) در روز هشتم اسفندماه سال جاری پس از پرواز در ساعت16(به وقت محلی) از فرودگاه هیترو لندن، به دلیل بروز مشکل فنی به این فرودگاه بازمی‌گردد.

در بررسی‌های اولیه توسط متخصصان فنی مشخص می‌شود برطرف کردن مشکل نیازمند تعویض قطعه می‌باشد؛ لذا طی برنامه ریزی انجام شده، قطعه مورد نیاز با پرواز شماره 152 هواپیمایی بریتیش ایرویز درساعت 09:00 روز نهم اسفند به لندن ارسال شد.

با توجه به طولانی شدن مراحل تعمیرات از تعداد 90 مسافر این پرواز، بیش از 45 مسافر تا زمان تعویض قطعه و برطرف شدن مشکل برای استراحت به هتل اعزام شده و مابقی مسافران نیز به منازل خود مراجعت نمودند.

همچنین پرواز 659 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به مقصد دوبی که در روز نهم اسفند ماه سال جاری به دلیل مشکل فنی در سیستم ناوبری هواپیما به فرودگاه حضرت امام(ره) مراجعت نموده بود در ساعت 14:00 فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را به مقصد فرودگاه دوبی ترک نمود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *