در لیگ والیبال ایران فساد مالی وجود ندارد/ پبشنهاد دستیاری کولاکوویچ را بدهند قبول نمی‌کنم

10:19 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۲۹۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: خوشبختانه در لیگ والیبال ایران فساد مالی وجود ندارد اما چیدمان داوری‌ و نحوه برگزاری مسابقات ایرادات بسیاری دارد.
بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص لیگ برتر والیبال اظهار داشت: لیگ برتر والیبال به لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی داشت و حتی 3 تیم قدرتمند لیگ یعنی بانک سرمایه، پیکان و به‌خصوص شهرداری ارومیه بارها مقابل تیم‌های دیگر به مشکل خورده‌اند اما در زمینه برگزاری و برنامه‌ریزی با مشکلات زیادی روبرو بودیم که وجهه خوبی را از والیبال ایران ارائه نداد.
 
وی ادامه داد: مشکلات داوری، حذف و بازگشت تیم‌ها به لیگ و همچنین نحوه برنامه‌ریزی مسابقات مهمترین مشکلات لیگ برتر والیبال بودند. در تمام دنیا بازی‌های هفته پایانی لیگ به طور همزمان برگزار می‌شود اما در ایران مسابقات معوقه را پس از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برگزار کردند.
 
سرمربی تیم والیبال کاله درباره صحبت برخی مربیان مبنی بر این که در لیگ برتر اتفاقات ناخوشایندی همچون تبانی صورت گرفته، تصریح کرد: به طور کل در هر جایی که پول وارد می‌شود فساد هم به وجود می‌آید. ما یکی از پرهزینه‌ترین لیگ‌های والیبال دنیا را داریم. من در یک برهه حس خوبی از لیگ نداشتم. البته منظور من این نیست که تبانی یا رشوه‌ در لیگ صورت گرفته است. خوشبختانه در لیگ والیبال ایران فساد مالی هنوز وجود ندارد اما همان طور که گفتم چیدمان داوری‌ و نحوه برگزاری مسابقات ایرادات بسیاری دارد.
 
وی با اشاره به معضل حضور لیدرها در تیم‌های باشگاهی اظهار داشت: خوشبختانه در تیم کاله با این معضل روبرو نبودیم اما در برخی تیم‌های باشگاهی لیدرها از طرف مدیریت باشگاه انتخاب می‌شوند و وقتی این لیدرها خبرهای محرمانه باشگاه‌ را در فضای مجازی منتشر می‌کنند مشخص است که این خبرها از طریق مسئولان و مدیریت باشگاه به آنها می‌رسد.
 
عطایی  در ادامه با اشاره به این که ایگور کولاکوویچ می‌تواند در تیم ملی والیبال مثمرثمر باشدريال گفت: ما به مربیانی نیاز داریم که بتوانند نظم و انضباط را در تیم ملی حاکم کنند و کولاکوویچ چنین توانایی را دارد و مربی سختگیری است. در مسائل فنی هم مربیان بزرگ دنیا تفاوت چندانی با هم ندارند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان ایرانی نمی توانند در لیگ‌های معتبر دنیا به مربیگری بپردازند، خاطرنشان کرد: ما به اندازه‌ای که برای معرفی بازیکنان کشورمان به دنیا تلاش کردیم، این کار را برای مربیان داخلی انجام ندادیم. به نظر من ما مربیانی داریم که می‌توانند در سطح اول والیبال دنیا مربیگری کنند منتهی باید به آنها بها داد. سیچلو زمانی شناخته شد که ولاسکو او را به تیم ملی ایران آورد ولی ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
 
سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در پایان، درباره احتمال حضورش در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: تا الان در این زمینه کسی با من صحبتی نکرده است اما پیشنهاد هم بدهند قبول نمی‌کنم چون باید کار ناتمامم را در تیم والیبال جوانان تمام کنم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *