جزئیات آخرین پیگیری های نمایندگان در مورد صندوق بازنشستگان فولاد/ دلایل وزیر قانع کننده نباشد تحقیق و تفحص شروع می شود

10:03 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۲۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پورابراهیمی گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر رفاه نمایندگان سوالات خود را پیرامون آخرین وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد مطرح می‎کنند اگر قانع شدند که جای ابهامی باقی نمی‏‌ماند اما در صورت عدم پاسخ مناسب از سوی وزیر مربوطه درخواست تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان صورت می‏گیرد.
فولادمحمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره آخرین نتایج بررسی وضعیت صندوق بازنشستگان فولاد، اظهارکرد: باتوجه به مشکلاتی که از نظر مالی و کاری در صندوق بازنشستگی فولاد وجود دارد مقرر شده است که کمیسیون اقتصادی مجلس پس از بررسی و اتمام لایحه بودجه سال 96 این موضوع را در کمیسیون مورد بررسی قرار دهد.
 
وی افزود: در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس علی ربیعی وزیر رفاه به منظور پاسخگویی به آخرین وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور پیدا می‎کند.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد از جمله ساز‎مان‎های زیرنظر وزارت تعاون محسوب می‎شود از این رو وزیر مربوطه باید سوالات نمایندگان درباره این موضوع را در کمیسیون پاسخ دهد.
 
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر رفاه نمایندگان سوالات خود را پیرامون آخرین وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد مطرح می‎کنند اگر قانع شدند که جای ابهامی باقی نمی‏‌ماند اما در صورت عدم پاسخ مناسب از سوی وزیر مربوطه درخواست تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان صورت می‏گیرد.
 
وی درباره طرح تحقیق و تفحص از سازمان مناطق آزاد نیز گفت: هیئت تحقیق و تفحص از سازمان مناطق آزاد نیز پس از اتمام بررسی لایحه بودجه سال 96 در کمیسیون اقتصادی فعالیت خود را به منظور بررسی اقدامات این سازمان آغاز خواهد کرد.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: باتوجه به ابعاد گسترده سازمان مناطق آزاد تحقیق و تفحص از این سازمان بدون شک با توجه به ابهامات مالی که در این سازمان وجود دارد زمانبر خواهد بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *