افزایش گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در روزهای پایانی سال/ توصیه به اصناف برای پیشگیری از سرقت

8:00 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۲۱۸
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.
افزایش گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در روزهای پایانی سال/ توصیه به اصناف برای پیشگیری از سرقتسردار عباسعلی محمدیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم، پلیس هم طرح های ویژه ای را به منظور جلوگیری از سرقت و افزایش تامین مردم در سطح شهر به اجرا می گذارد. در روزهای منتهی به پایان اسفند شاهد افزایش گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر خواهیم بود. 

وی ادامه داد: شهروندان هم در کنار حضور پلیس خودشان باید موضوعاتی را در نظر بگیرند. کسبه که قصد نقل و انتقال پول به بانک ها را دارند،باید به شدت به توصیه های پلیس توجه کنند. خوشبختانه در سال های اخیر میزان نقل و انتقال پول نقد کاهش یافته است اما به صاحبان اصناف بازهم توصیه می کنیم پول ها را برای سپردن به بانک در ساعات شلوغ خیابان ها انتقال دهند و اگر میزان وجوه نقد زیاد است،چندین نفری اقدام به جابه جایی پول کنند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: افراد بانکی را برای جابه جایی پول انتخاب کنند که کمترین فاصله را با محل کسبشان داشته باشد تا مجرمان در سرقت ناکام بمانند. 

وی در پایان تاکید کرد: پلیس گشت های خود را در پایان سال افزایش می دهد و قطعا اجازه نمی دهیم عده ای سودجو اقدام به سرقت کرده و شهر را نا امن کنند. 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *