ناگفته های محب اهری درباره حال این روزهایش/سریال علی البدل برای مردم جذاب خواهد بود+ عکس

8:00 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۱۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
محب اهری با اشاره به حال این روزهای خود از سریال تلویزیونی "علی البدل" به عنوان اثری جذاب برای مخاطبان تلویزیون سخن گفت.
حسین محب اهری بازیگر سریال تلویزیونی "علی البدل" در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون مرحله دیگری از شیمی درمانی را پشت سر گذاشته ام و چندان رو به راه نیستم.

وی ادامه داد: سه شنبه برای اطلاع از جواب آزمایش به پزشک مراجعه می کنم و فکر می کنم نهایتا روز چهارشنبه چگونگی وضعیتم مشخص شود.

حسین محب اهری در سریال علی البدل

محب اهری تصریح کرد: چیزی که در این مدت مرا خیلی اذیت کرده تاثیر داروها بوده است.

وی با اشاره به سریال "علی البدل" که قرار است نوروز 1396 از شبکه یک سیما پخش شود اظهار کرد: تصور می کنم سریال تلویزیونی "علی البدل" تا میزان زیادی توجه مخاطبان تلویزیون را به سوی خود جلب کند و از این جهت این سریال برای مردم بسیار جذاب خواهد بود.

بازیگر سریال تاریخی "معمای شاه" در ادامه صحبت های خود یادآور شد: هیچ وقت دوست نداشته ام که در روند فعالیت هایم تکرار وجود داشته باشد به همین جهت این اطمینان را دارم که نقشم در سریال "علی البدل" تفاوت قابل ملاحظه ای دارد با همه نقش هایی دارد که تاکنون آن ها را ایفا کرده ام.

حسین محب اهری در سریال علی البدل

وی همچنین گفت: در سریال جدید سیروس مقدم نقش یک رئیس شورا را ایفا می کنم که در ادامه روند داستان ماجراهای جذابی به وقوع می پیوندد.

بازیگر سریال تلویزیونی "خوب، بد، زشت" همچنین خاطرنشان کرد: گریم من در سریال "علی البدل" گریم بسیار خاصی بوده و فکر می کنم به من کمک زیادی کرده تا بتوانم نقشم را هر چه بهتر ایفا کنم.

گفتنی است، داستان سریال "علی البدل" در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان "پایتخت" را دنبال نمی کند. 

سریال علی البدل

 سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید: «از اسم  سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌ البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.» طعنه های سیاسی در ایر اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند.

سریال تلویزیونی "علی البدل" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و با حضور هنرمندانی همچون مهدی فخیم زاده،‌ حسین محب اهری ،‌ احمد مهران فر،‌ هادی کاظمی،‌ مهدی هاشمی،‌ محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی و محسن تنابنده جلوی دوربین رفته است.

قرار است این سریال تلویزیون نوروز 1396 هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن برود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *