رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قطعی آب و برق در برخی از نقاط خوزستان وجود دارد/ شرایط هنوز پایدار نیست

14:44 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۰۷۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: قطعی آب و برق در برخی از نقاط خوزستان هنوز وجود دارد.
خادمی
هدایت‎الله خادمی نماینده مردم ایذه در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره آخرین وضعیت استان خوزستان اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت استان خوزستان از شرایط اضطراری خارج شده است و آب و برق در بیشترشهرهای استان خوزستان وجود دارد.

وی افزود: البته برق برخی مناطق هنوز با مشکل مواجه است که مسئولین و نهادهای مرتبط با این موضوع در حال رفع این مشکل هستند.
 
نماینده مردم ایذه در مجلس با اشاره به اینکه قطعی و کمبود آب و برق همواره در خوزستان وجود دارد تصریح کرد: در حال حاضر به شکل پایدار مشکلات در استان خوزستان حل نشده است.
 
خادمی تاکید کرد: با توجه کاهش ریزگردها در استان خوزستان ما با وضعیت عادی در استان خوزستان روبه رو هستیم که بدون شک اگر پدیده ریزگردها و گرد وغبار دوباره در خوزستان از سر گرفته شود باید به فکر چاره بود.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نظر مسئولان نسبت به استان خوزستان تغییر کند وباتوجه به به سفر رئیس‎جمهور اقدامات لازم در جهت حل مشکلات استان خوزستان به صورت مستمر اتخاذ شود.
 
نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد: باید یک رویکرد اساسی و مشخصی را برای حل بحران استان خوزستان اتخاذ کنیم چرا که ایجاد شرایط موقت دردی را از مردم خوزستان دوا نخواهد کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *