علی دایی: وجدان خودم را به راحتی نمی‌فروشم

11:47 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۹۳۴
علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرامش با اشاره به اینکه روی پرسپولیس تعصب دارد اما وجدانش را نمی فروشد نوشت:من با تمام تلاشم برای ٣ امتیاز می‌جنگم.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، علی دایی سرمربی تیم نفت تهران و کاپیتان اسبق پرسپولیس، روز گذشته در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت که عاشق پرسپولیس است، و به عنوان مربی همیشه تلاشم را کرده ام و  خواهم کرد تا تیمم نتیجه بگیرد.

علی دایی: وجدان خودم را به راحتی نمی‌فروشم

علی دایی با توجه به اینکه هفته بعد نفت تهران میزبان تیم پرسپولیس در سری مسابقات لیگ برتر  است ، احتمالا  با انتشار این پست مورد انتقاد سایرین قرار گرفته است چرا که وی این پست اینستاگرامیش را پاک کرده و پست جدیدی منتشر کرده است.

وی در پست اینستاگرامی جدید خود با اشاره به اینکه روی پرسپولیس تعصب دارد اما وجدانش را نمی فروشد نوشت:



امیدوارم قبل از بازی برابر ما، پرسپولیس در آسیا نتیجه بسیار خوبی بگیرد و با شادی به تهران برگردد.

به پرسپوليس تعصب دارم

‎
چرا که نه، پرسپولیس تیم خود من و عشق جوانی تا امروز من است. من عاشق تیم محبوب خودم هستم، چه زمانی که بازیکنش بودم، چه زمانی که رقیبش بودم و چه حالا که مربیگری می‌کنم.

من با تمام تلاشم برای ٣ امتیاز می‌جنگم، چرا که فوتبال من یعنی عشق و تعصب و بالاتر از این ٢ یعنی وجدان، وجدان خودم را به راحتی نمی‌فروشم حتی  برابر تیمی که با تمام وجودم به آن علاقه دارم.

من با پرسپوليس فوتبالم را تموم نكردم چون من را نخواستند و بیرونم کردند، آن هم بعد از سالی که در لیگ کشور آقای گل شده بودم.

مهم‌ترین نکته و بزرگ‌ترین افتخار من همین است که تیم مورد علاقه من موفق باشد، به جز این ٢ قهرمانی ( قهرمانى در جام حذفى )ایمان دارم که ٢ اشتباه ٢ قهرمانی لیگ  را از من و پرسپولیس در ٤ سال گذشته گرفته است.

علی دایی: وجدان خودم را به راحتی نمی‌فروشم




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *