رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرایط فروش بلیت بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد

10:57 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۹۰۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مسئولان برگزاری چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی باکو برگزار می‌شود، شرایط خرید و تهیه بلیت این مسابقات را اعلام کردند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مسئولان برگزاری چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در سال جاری به میزبانی باکو، پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود، شرایط خرید و تهیه بلیت این مسابقات را اعلام کردند.
 
افرادی که زیر 16 سال سن دارند باید با یک نفر همراه که بیش از 18 سال سن دارد به ورزشگاه بیاید. این افراد باید حتماً بلیت تهیه کنند. فروش بلیت برای کودکان زیر 16 سال با ارائه مدرک شناسایی انجام می‌شود. کودکان زیر دو سال نیازی به تهیه بلیت ندارند اما باید در تمام مدت مسابقه در آغوش پدر یا مادرشان بنشینند و نمی‌توانند هیچ صندلی به خود اختصاص دهند.

همچنین مسئولان بازی‌ها از پدرها و مادرها خواسته‌اند که هر کدام تنها یک فرزند را در آغوش داشته باشند. همچنین تماشاگرانی که دارای مشکلات جسمی هستند می‌توانند بلیت‌هایی تهیه کنند که برای آنها در نظر گرفته شده است. این افراد در هر ورزشگاهی صندلی‌های مخصوص خود دارند. افراد کم‌توان باید هنگام تهیه بلیت مدارک پزشکی خود را هم ارائه دهند. بلیت‌های الکترونیکی هم در محل برگزاری هر مسابقه‌ای بررسی می‌شود.

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت بلیت‌های مراسم افتتاحیه از 20 تا 200 منات آذربایجان و بلیت‌های مراسم اختتامیه از 10 تا 100 منات متغیر است. چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 12 تا 22 می در باکو برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *